Avtänd på att flyga nu?
Det kan komma fler "100% flygdugliga".
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-28 05:24
Det sista man hörde från planet var passagerarna som skrek när de såg vad som hände, kul va.
Det kan komma fler "100% flygdugliga".
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-28 05:24
Det sista man hörde från planet var passagerarna som skrek när de såg vad som hände, kul va.
En yxa i cockpit som jag kan använda till diverse. Bryta upp en panel för att kunna spruta in Halon vid behov om det skulle brinna är ett exempel.
Den skulle naturligtvis kunna användas på fel sätt också.
Detta faktum gör att det känns lite lustigt att säkerhetskontrollen skulle plocka av mig en nagelfil.
Jag har ju tillgång till både yxan och planet.
Det var ju planet som var det stora vapnet i 9/11 dramat.
Man skall inte släppa upp piloter som man inte litar på. En flygvärdinna i cockpit är inte någon hjälp annat än som placebo för passagerarna. Detta enl mig själv.
En yxa i cockpit som jag kan använda till diverse. Bryta upp en panel för att kunna spruta in Halon vid behov om det skulle brinna är ett exempel.
Den skulle naturligtvis kunna användas på fel sätt också.
Detta faktum gör att det känns lite lustigt att säkerhetskontrollen skulle plocka av mig en nagelfil.
Jag har ju tillgång till både yxan och planet.
Det var ju planet som var det stora vapnet i 9/11 dramat.
Man skall inte släppa upp piloter som man inte litar på. En flygvärdinna i cockpit är inte någon hjälp annat än som placebo för passagerarna. Detta enl mig själv.
Gör de väl?!
Kraschar alltså.
Det blir bara inte lika mycket väsen av det om det "bara" är besättningen som dör och inte 150 passagerare på det.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_fatal_accidents_to_commercial_cargo_aircraft
Har man planerat ett sådant attentat och Googlat på säkerhetsdörr, urindrivande medel, självmord mm så tar man nog höjd för en liten flygvärdinna också.
Man kan som pilot ställa till det så planet inte blir flyttbart även om kollegan sitter bredvid. Lätt om man vill.
Jag tror att man måste ha piloter som är så testade att man kan lite på dem så mycket som man kan lite på någon.
Kan du inte lita på kapten på din flygning så skulle då inte jag vilja flyga.