HJÄLP !!!
Hej allihopa! Jag visste inte vart skulle jag skriva men jag ville att folket ska höra oss, och ska läsa detta meddelande. Vi är en familj som kommer från Kazakstan. 28/08-2014 vi fick fösra negativ. 23/03-2015 fick vi andra negative. Vår advokat David Faxe i Malmö. Vi är tryckta uigurer som hade riktig bevis för hot mot liv och hälsa i vårt land. Men på grund av vår advokatens okunskap, har vi fått två negativa beslut från migrationsverket. Tid att Överklaga fortfarande väldigt lite. Och vi har inte rätt att ha advokaten längre. Min son som är 15 år har upprepade gånger vädjat till psykologen. Min son varnade honom om vi får andra negative beslut då tar han livet av sig. Han äter inte på två dagar. Jag vet inte vad ska jag göra. Jag har en litten dotter också som är bara tre år. Hon ser att jag hela tiden gråter och min son är djupt deprimerad. Ingen vill hjälpa oss. Han säger att han har ingen menningen å leva. Jag ber er att reagera. Vad kan jag göra i den här situationen. Vi får inte åka tillbaka till hemlandet.