nathalieekstrom skrev 2015-05-03 15:01:10 följande:
Åh hej! Ja nu är det nått bättre, min sambo var hemma tors-lör så då har jag kunnat slippa mycket av det som ger mig mer smärta så idag när han jobbar o jag kört själv så har det funkat okej faktiskt. Var inne o körde en ctg kurva hos BM i torsdags för jag tyckte bebben var så lugn. Men efter två kurvor så vaknade den och allt såg bra ut så det var skönt. Hon kände lite på tappen och den var rätt mjuk så det skulle nog gå bra ich hinnsvepa mig på tisdag trodde hon. Jag håller tummarna för att det startar då! Trött på o vara gravid nu. Berätta hur det går för er? Är lillen snäll? Hur har storebror tagit det? Hur var känslan när han kom ut, säger dem könet direkt eller frågar man? Hur var det och föda igeb? Hur går det o vara nyförlöst med 2 barn hemma? Hehe oj vad frågor det blev..allt som snurrar i ens huvud just nu!
Åh men vad skönt att de blivit lite bättre iaf :) håller tummarna att hinnsvepningen funkar så du får din bebbe snart :) det går faktiskt jättebra än så länge, han är supersnäll lillen, mkt lugnare än vad hans bror va :p storebror har ändå tagit de bra, visst han vill gärna va i min famn när jag ska amma osv men försöker göra han så delaktig som möjligt å mysa med han också :) de enda är väl att han inte förstår riktigt att man måste vara försiktig nära lillebror, men det kommer väl :) min förlossning gick så otroligt bra, va endast inne på fl i 4 timmar, dom tog vattnet efter ca 2 timmar å då börja helvetesvärkarna på riktigt :p fick spinal epidural när jag inte klara värkarna längre och bm sa att de här kommer gå fort tills han är ute :p men shit vilken underbar bedövning alltså!! Kände ingenting alls å vart som halvt förlamad i hela nederkroppen, bara en kort stund efter börja jag känna att de tröck lite neråt så bm kolla å sa att jag skulle provtrycka lite så gjorde de å då sa hon ja nu jäklar kommer han, krysta 2 ggr så var huvet ute å sen 1 krystning så kom resten, vi trodde inte de skulle gå så fort så de va ju bara hon där inne tills huvet va ute då kom en till bm å uskor haha :p å de va så sjukt underbart när dom la upp han, dom sa aldrig könet men jag kikade å såg då pungen men vart så lycklig :D spelade absolut ingen roll att de va en liten kille jag älskade han redan då över allt annat :) å de är underbart med 2 barn om än lite jobbigt ibland :) vill bara gråta när jag ser dom för man blir så lycklig haha :p hoppas allt går superbra för dig också!!!