MATSKÅLAR ICA?
Hej, vet ni om det finns några matskålar på ica? Om dom köper in det? Matskålar till hund/katt?
Hej, vet ni om det finns några matskålar på ica? Om dom köper in det? Matskålar till hund/katt?
Ica maxi har. Pyttelilla Ica nära med tre personal har förmodligen inte, om du förstår vad jag menar.
Tror jag nog de har. Men du ska akta dig för plastskålar eller skålar i rostfritt stål eller liknande. De man ska ha är i keramik då de andra samlar bakterier och liknande som inte är bra för hunden.
Bara ett tips! Men jag har sett plastskålar på ICA, Coop och liknande mataffärer.
Gå på en secondhandbutik och ta en koll först. Har just inhandlat två stycken jättesöta rosa små skålar av Höganäs keramik till våra två små chihuahuor. Endast 10 kr styck. De har redan andra små skålar i keramik, egentligen soppskålar för människor. På secondhand hittar du billiga, ofta av hög kvalitet, skålar som egentligen är för oss människor men som ger din hund en garanterat originell och giftfri matskål. Vår stora blandras har en salladsskål i vit keramik, också från Höganäs, även den inköpt på secondhand. Katten äter ur en liten emaljerad antik gjutjärnsform, också ett fynd. Vintage och kvalitet och samtidigt de snyggaste grejerna till våra pälsklingar.