Jag behöver hjälp är det jag som är dum i huvet eller min pojkvän
Jag har varit tsm med min pojkvän i 3 års tid jag har alltid försöjt han betalat hans resor fram och tillbaka från USA .har köpt på kläder och annat nödvändigt till honom . Han fick mig vräkt från min förra lägenhet för han skrek på mig så brutalt och kallade mig saker . Han har även puttat mig och säger att jag inte är värd nånting . Sen andra dagen älskar han mig och är skit gullig . Visst jag klagar på han och säger att jag behöver hjälp med lägenheten då jag behöver hjälp med alla sysslor då jag ej har tid med dem när jag jobbar . Jag går i skolan på dan och jobbar på kvällen . Och han bara sitter hemma framför datan . Han håller mig inland uppe på natten och får knappt någon sömn till jobbet . Jag försöker ge han allt vara snäll .
Men är det är jag så dum i huvet för jag vill ha hjälp med städar lägenhet iallfall . Han även åkt tillbaka till USA en gång då han insåg att hans familj inte brydde sig ett skot om honom han har min familj och mig som ger han allt. Men endå behandlas jag som ingenting fattar inte hur Jag ska göra kanske det är jag som är dum i huvet vet ej .