• Julia1991

Jag behöver hjälp är det jag som är dum i huvet eller min pojkvän

Jag har varit tsm med min pojkvän i 3 års tid jag har alltid försöjt han betalat hans resor fram och tillbaka från USA .har köpt på kläder och annat nödvändigt till honom . Han fick mig vräkt från min förra lägenhet för han skrek på mig så brutalt och kallade mig saker . Han har även puttat mig och säger att jag inte är värd nånting . Sen andra dagen älskar han mig och är skit gullig . Visst jag klagar på han och säger att jag behöver hjälp med lägenheten då jag behöver hjälp med alla sysslor då jag ej har tid med dem när jag jobbar . Jag går i skolan på dan och jobbar på kvällen . Och han bara sitter hemma framför datan . Han håller mig inland uppe på natten och får knappt någon sömn till jobbet . Jag försöker ge han allt vara snäll .

Men är det är jag så dum i huvet för jag vill ha hjälp med städar lägenhet iallfall . Han även åkt tillbaka till USA en gång då han insåg att hans familj inte brydde sig ett skot om honom han har min familj och mig som ger han allt. Men endå behandlas jag som ingenting fattar inte hur Jag ska göra kanske det är jag som är dum i huvet vet ej .

• Svar på tråden Jag behöver hjälp är det jag som är dum i huvet eller min pojkvän
  • Fia 28

Jag tycker du verkar ganska dum som fortfarande är ihop med honom...

• fjanten

Han verkar vara dum i huvudet som person, och som ovanstående sa är du dum i huvudet som stannar med honom.

• Julia1991

Saken är att han manipulerar mig och få allt han säger att verka va mitt fel allt kommer till hot vad jag en gör och säger

• Ruh

Om du nu vet att han manipulerat dig, varför lämnar du inte?

• audio

Trolltråd visst

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Julia1991

Har ni någonsin levt med en person som har tryckt ner dig varje dag och den personen säger till dig att det är ingen som vill ha dig du är värdelös och ber dig att du ska dö varje dag oxh försöker endå hålla uppe humöret på jobb och skola och familj . Och vad jag en säger så är jag så maktlös . Han säger att han vägrar lämna mig . Och om Jah skulle inte släppa in han så ska han göra så jag bli vräkt

• audio

Ring USA och säg att dom ska ta ansvar för sina medborgare...

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Ruh

Men varför skriver du ens?

Antingen är du kvar eller lämnar. Du vet ju tydligen att han manipulerat dig = du vet att de han säger inte är sant.

Luktar här alltså

• tobbe01
    Julia1991 skrev 2015-04-02 14:42:22 följande:

Jag har varit tsm med min pojkvän i 3 års tid jag har alltid försöjt han betalat hans resor fram och tillbaka från USA .har köpt på kläder och annat nödvändigt till honom . Han fick mig vräkt från min förra lägenhet för han skrek på mig så brutalt och kallade mig saker . Han har även puttat mig och säger att jag inte är värd nånting . Sen andra dagen älskar han mig och är skit gullig . Visst jag klagar på han och säger att jag behöver hjälp med lägenheten då jag behöver hjälp med alla sysslor då jag ej har tid med dem när jag jobbar . Jag går i skolan på dan och jobbar på kvällen . Och han bara sitter hemma framför datan . Han håller mig inland uppe på natten och får knappt någon sömn till jobbet . Jag försöker ge han allt vara snäll .

Men är det är jag så dum i huvet för jag vill ha hjälp med städar lägenhet iallfall . Han även åkt tillbaka till USA en gång då han insåg att hans familj inte brydde sig ett skot om honom han har min familj och mig som ger han allt. Men endå behandlas jag som ingenting fattar inte hur Jag ska göra kanske det är jag som är dum i huvet vet ej .

Båda!
Svar på tråden Jag behöver hjälp är det jag som är dum i huvet eller min pojkvän