• Mrs Rom

    Mig vara EU-migranten, du fråga mig svara! Försök 2

    Hejhej,

    Mig starta tråd populära forum familjeliv.se, mig prata bra svenska, de säga "Du inte vara riktig rom, du vara internettroll, kanse vara du utråkad tonåring i påskferie, eller kanske du vara föräldraledig för länge"

    Jag säga "Varför ni inte tror mig?"

    De säga ungefär: "Riktig rom inte prata så bra svenska, denna trådstart vara löjlig, du vara löjrom!"

    Så mig försöka på nytt, men den här gången mig prata dåliga esvenska, mig inte säga "får la gå" som Kålle å Ada, mig säga "Pliiiis korona, takk så micket" och "monni, pliis"!
    Då kanske esvenska folket tro mig jag vara riktig rom!

    Ni fråga, mig svara!
    Puss & kram & takk så micke!

  • Svar på tråden Mig vara EU-migranten, du fråga mig svara! Försök 2
  • Aniiee

    Nu är du bara löjlig.


    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Mrs Rom
    Aniiee skrev 2015-04-02 21:01:51 följande:

    Nu är du bara löjlig.


    Mig tycka, inte vara fråga, vara påstående. Inte veta vad mig svara.
    Mig få önska dig en Glad påsk i alla fall
    Tack & Godnatt


  • Aniiee
    Mrs Rom skrev 2015-04-02 21:05:30 följande:
    Mig tycka, inte vara fråga, vara påstående. Inte veta vad mig svara.
    Mig få önska dig en Glad påsk i alla fall
    Tack & Godnatt
    Tror du att du vinner några poäng på att löjla dig eller?

    Nej, kommer man med ett otroligt påstående så är det upp till bevis som gäller. Du har ju en dator. Ett youtubekonto och lite klipp från mobilen eller en billig webkamera, så tror jag dig sen.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Anonym (Mamma Patrask)

    Du skriva ut ditt kontonummer, vi kastar pengar i ditt kontonummer. Du var glad. Komma hem till rommeland med pengar i din kopp. Alla glada. Du lille påskhare blir stor pengakung.

  • Mrs Rom
    Aniiee skrev 2015-04-02 21:15:03 följande:
    Tror du att du vinner några poäng på att löjla dig eller?

    Nej, kommer man med ett otroligt påstående så är det upp till bevis som gäller. Du har ju en dator. Ett youtubekonto och lite klipp från mobilen eller en billig webkamera, så tror jag dig sen.
    Åhh massa, mig vara snäll, mig vilja vara massa till lags, men ack, migs selfie-pinne vara sönder, ingen bra vinkel på selfie utan!
    Mig posta selfie så fort den vara lagad!

  • Mrs Rom
    Anonym (Mamma Patrask) skrev 2015-04-02 22:10:56 följande:

    Du skriva ut ditt kontonummer, vi kastar pengar i ditt kontonummer. Du var glad. Komma hem till rommeland med pengar i din kopp. Alla glada. Du lille påskhare blir stor pengakung.


    Åhhh, ni vara snäll! Mig bli pengakung!
    Mig ha inte konto, men mig låna av god vän, Kent Ekeroth. Han vara fin man, han har sajt avpixlat, där de skriva mycket om romer!
    Hans kontonummer vara 52031008102 
    (De fyra första siffrorna vara clearingnummer)

    Glad påskhare!
Svar på tråden Mig vara EU-migranten, du fråga mig svara! Försök 2