• Anonym (Biet)

Tänker på pojkvännens ex vid samlag och onani

Som rubriken lyder. Jag brukar fantisera om min pojkväns ex. Hon är så vacker och sexig på samma gång. Jag är osäker på om jag har fått känslor för henne. Varje gång jag ser henne blir jag glad och alldeles pirrig i hela kroppen. När jag hör hennes röst blir jag avslappnad.

Min pojkvän vet (såklart) inte om det här. Är det fel att jag känner så? Borde jag ta upp det med honom?

• Svar på tråden Tänker på pojkvännens ex vid samlag och onani
  • Anonym (Seg_deg)

Tycker du ska ta upp detta med honom. Kanske han ligger med henne bakom din rygg och då kanske du kan var med? Så slipper du fantisera och göra det på riktigt istället.

• Anonym (Biet)
    Anonym (Seg_deg) skrev 2015-04-04 13:08:17 följande:

Tycker du ska ta upp detta med honom. Kanske han ligger med henne bakom din rygg och då kanske du kan var med? Så slipper du fantisera och göra det på riktigt istället.

De gör han inte. Han hatar otrohet och kan gråta bara han råkar säga att någons hår är fint (skuldkänslor) och då gör det allt svårare för mig att tala om de för honom. Att hon har ett förhållande med en kille som har varat i ett år gör inte saken bättre
  • Anonym (Biet)

Någon mer som känner lika?

• Anonym (Lustigt/hemskt)

Haha, jag vet att mitt ex nya är tänd på mig och ja, han ligger med mig bakom hennes rygg vilket är fördjävligt för övrigt. Eftersom även jag tillbaka tycker att hon är rätt sexig så skulle jag faktiskt kunna tänka mig en liknande lösning. Eller kanske ännu hellre att flinga lite med henne utan att de vet något om varandras inblandning. Det skulle jag absolut gilla :)

• Anonym (Biet)
    Anonym (Lustigt/hemskt) skrev 2015-04-04 23:44:27 följande:

Haha, jag vet att mitt ex nya är tänd på mig och ja, han ligger med mig bakom hennes rygg vilket är fördjävligt för övrigt. Eftersom även jag tillbaka tycker att hon är rätt sexig så skulle jag faktiskt kunna tänka mig en liknande lösning. Eller kanske ännu hellre att flinga lite med henne utan att de vet något om varandras inblandning. Det skulle jag absolut gilla :)

Önskar att min killes ex tycker detsamma om mig som du tycker om ditt ex nya tjej
Svar på tråden Tänker på pojkvännens ex vid samlag och onani