• Anonym (Konstig - Jag?)

Jag är med i en styrelse - Jag uppträde i en show - Nu vill ledaren lägga ut den på nätet och jag säger nej - Men han vill inte lyssna - Är jag konstig?

Hej!

Jag känner en obekvämhet att ha mitt nummer på nätet. Han säger att han kommer lägga ut den på sin hemsida samt på Youtube. När jag säger åt honom, nej. Så verkar han inte respektera det, utan fortsätter säga att alla som var med i showen kommer läggas ut.

När jag fortsätter säga åt honom att inte lägga ut den, samt så gav jag honom anledning till just varför.

Så börjar han tjattra om att jag förstör och liknade.

Det finns ledare nummer två, men jag tycker att det är så oerhörd barnsligt beteende att springa kors och tvärs till andra ledare för att inte få numret ut på nätet. Jag har inget annat val, men jag får känslan av att jag är mes. Och vill inte vara styrelsens mes, eller så. Är jag konstig som inte vill ha mitt nummer på nätet?

Finns det fler artister som gärna inte vill ha sitt nummer utspridd på nätet?

Jag har en anledning till varför jag inte vill ha den på nätet.

Jag vill gärna själv kunna framföra den på teaterscen och liknade, det har jag inget problem för. Men att ha den på nätet, usch. NEJ TACK!

Är jag konstig?

Har jag mina rättigheter att säga ifrån och personen som har videon måste respektera mig?

• Svar på tråden Jag är med i en styrelse - Jag uppträde i en show - Nu vill ledaren lägga ut den på nätet och jag säger nej - Men han vill inte lyssna - Är jag konstig?
  • Anonym (Du får bestämma)

Absolut. Superdåligt av dom att inte lyssna på dig.

Svar på tråden Jag är med i en styrelse - Jag uppträde i en show - Nu vill ledaren lägga ut den på nätet och jag säger nej - Men han vill inte lyssna - Är jag konstig?