Från massa sex till 0
Hej! Jag ska försöka sammanfatta detta så enkelt som möjligt!
Lärt känna henne men kan jag ha gett henne för mycket information?
Jag har en sambo som jag varit tillsammans med i 1år. Själva förhållandet har och är väldigt bra förutom att hon har endel kontrollbehov, som man märkt i efterhand! Det gäller inte bara mig som person, utan hon ska gärna hålla koll på mina X och liknande också! ( Vet att hon kan kolla runt på facebook, för att få en uppdatering )
Hur som helst detta är något jag börjat vänja mig vid men har nu i efterhand förstått att när hon vet så mycket om mina X, vårat sexliv osv som jag faktiskt har berättat. Tycker man kan dela med sig av sina erfarenheter. Så tror jag nu att detta har gjort att hon känner att hon inte räcker till!
Vill stanna kvar, men vad kan jag mer göra?
För vårat förhållande är verkligen 10/10, lite små stormar ibland. Men jag behöver det för att inte tröttna så är inget jag ser som ett problem. Men vårat sexliv håller på att dö ut helt och jag som har en väldigt hög sexlust håller på att bryta ihop och funderar på alternativ för att lugna denna drift!
Jag har försökt med tända ljus, nystädat, massage, ögonbindel, pratat om fantasier( inte fått ut något där ), inte vara för på och vänta in henne, föreslagit rollspel, berättat att jag gärna testar nya saker och självklart gett exempel. Ja jag känner att jag gjort en tillräckligt bra ansträning för att få ut något resultat.... (Kan även tillägga att vi har haft otroligt mycket mera sex innan)
Istället blir jag oftast avvisad, eller skjuts det fram som t.ex. vi kan göra det på måndag eller jag är för trött. ( klassiker om du frågar mig själv ). Detta har påverkat mitt självförtroende något enormt. Eftersom jag blivit avvisad så pass många gånger vet jag knappt vad jag kan göra för att få igång henne och jag har börjat få svarsjuke-tankar som jag sedan länge jobbat bort. Men när jag inte längre lyckas komma någonstanns gör det mig galen. Hon har också nämnt att hon faktiskt vill ha mera sex. Men enligt mig gör hon ingenting åt det.
Mötas på mitten har vi förmodligen inte kommit till?
Jag har också insett att jag har högre sexlust än henne och så kan det vara, men känns som att i de flesta relationerna jag läst om här brukar man endå komprimissa. I form av t.ex. avsugning, avrunkning eller liknande. Men allt sånt uteblir. Det enda som återkommer väldigt ofta är att hon gärna Teasar mig för att få mig sugen för att sedan avblåsa det helt.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre. Jag älskar min tjej men jag vet att min sexlust kommer ta ut sin rätta i vårt förhållande tillslut då jag inte tänker se en ledig dag som en "chans" att återställa kroppens begär och inatt blev jag lovad chocklad på magen som hon sen skulle slicka bort. När jag väl ber om det så kommer den vanliga klassiska kommentaren, vi kan väl göra det en annan dag. Då brast det för mig, jag ville inte längre ligga i samma säng som henne och resulterade i ett sjukt dålig natt.
Så, nu är jag hemma själv och vill mer än gärna ha någon form av feedback, har kanske du varit med om något liknande? Finns det någon som är i samma sits som mig just nu och har hittat en lösning?