• Anonym (LL)

Anmäla grannen till hyresvärden, onanerade.

Skulle gå in och se om min granne hade lite mjöl jag kunde få låna/få då mitt precis har tagit slut. Han öppnade inte när jag ringde på så jag gick in i hans lägenhet, han hade lämnat dörren olåst o allt. 

Planlösningen är sådan att man ser direkt in i vardagsrummet. Där ligger han i soffan, naken och onanerade med stånd. 

Vad håller du på med skrek jag och sen lämnade jag och stängde dörren. Vad ska jag göra, kan man anmäla det till hyresvärden vad han håller på med eller är det någon annanstans man ska vända sig? 

Känner mig kränkt då jag verkligen inte ville se ett manligt könsorgan på det sättet.

• Svar på tråden Anmäla grannen till hyresvärden, onanerade.
  • Utflykt i verkligheten

Tyckte att du var lite ofin ts som inte hjälpte till. Jag menar, om du ska få mjöl av honom så kan ju du vara lite behjälplig i retur... Det borde inte ha tagit så mycket av din tid i anspråk dessutom då han hade gjort halva jobbet själv.

Gå genast tillbaka och be om ursäkt samt bevisa dig vara en god granne!

• Wildhunter
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-04-10 11:04:59 följande:
    Tyckte att du var lite ofin ts som inte hjälpte till. Jag menar, om du ska få mjöl av honom så kan ju du vara lite behjälplig i retur... Det borde inte ha tagit så mycket av din tid i anspråk dessutom då han hade gjort halva jobbet själv.

Bra idé !!

Du skulle ju kunna runka av honom.. så blir det inte så pinsamt eller besvärande för nån av Er...

• Utflykt i verkligheten
    Wildhunter skrev 2015-04-10 11:25:54 följande:
    Bra idé !!

Du skulle ju kunna runka av honom.. så blir det inte så pinsamt eller besvärande för nån av Er...
  • Förtryckt
    Anonym (LL) skrev 2015-04-10 09:03:21 följande:
    Om man ska runka så ska man se till att ingen kan få en möjlighet att se. Eller är det för mycket begärt?
    Nej det är du som inte ska gå in objuden i någon annans hem.

Snälla säg att det här inte är på riktigt. Jag tappar snart all respekt för det människosläktet som finns på FL.
    "I haven't got time for this Mickey Mouse bullshit!"
  • Förtryckt
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-04-10 11:04:59 följande:

Säd som säd...?
  • Anonym (hm)

TS är ju den som begår felet så är det någon som faktiskt kan anmälas så är det ju TS. Grannen bor där och varför öppnade inte denne tro.....Då personen inte öppnar har du ju inte fått OK att gå in.
    Att TS inte ställde frågan som i filmen Jalla jalla tycker jag var synd...ja i scenen precis i början när "grannen" ville låna kaffe....

• Haskel

Det är väl klart att TS känner sig ledsen, sårad och kränkt.

Lägga sig och runka istället för att ta hjälp av grannen. Hur tänkte grannen egentligen?

Styrkekram på dig TSDrömmer

• micromat

Med tanke på att du gick in i lägenhet utan tillstånd är det hemfridsbrott.. Lycka till förövrigt att anmäla någon som onanerar i sitt egna hem..

• Förtryckt
    micromat skrev 2015-04-10 22:37:49 följande:

Med tanke på att du gick in i lägenhet utan tillstånd är det hemfridsbrott.. Lycka till förövrigt att anmäla någon som onanerar i sitt egna hem..

Eller hur. Hoajajajaj..... buff.
  • Sweet Sofia
    Anonym (LL) skrev 2015-04-08 15:47:11 följande:

Vadåför? Det var faktiskt inget jag tyckte var roligt alls. 

Han kan väl ta något annat rum så man inte ser när man kommer in eller?? Jag vill inte bli påprackad hans sexliv. 

DU går oombedd in i HANS lägenhet där han onanerar. Sedan vill du anmäla honom för att han onanert i SIN lägenhet.

Lycka till med det!

Han kan däremot anmäla dig för olaga intrång.
  • Sweet Sofia
    Anonym (LL) skrev 2015-04-10 10:52:12 följande:

Meh, om en kvinna onanerar så syns det inte på samma sätt. Jag kan alltid dra upp byxorna. Men en man har ju andra saker som gör att det inte går att gömma på samma sätt. 

Då tycker jag man också behöver ta mer hänsyn till sin omgivning och räkna med att om det kommer in någon hur ska jag göra då så att man inte behöver blotta sig för andra. Om man är en man så tycker jag man inte ska göra det i rum där någon kan komma in utan man måste ta mer hänsyn. 

Ta hänsyn till sin omgivning? Som du gjorde när du klampar in i någon annans lägenhet då eller....

Alla har fullt rätt att runka/onanera i sin egen lägenhet vart man vill. Man är heller inte tvingad att låsa sin dörr.

Din granne har inte tvingat dig att storma in till honom i HANS lägenhet när han runkade. DU däremot VALDE själv att gå in oombedd till din granne. Skydd dig själv att du kom på han med att runka.
Svar på tråden Anmäla grannen till hyresvärden, onanerade.