Vi som plussat från tråden "vi som satsar på ett jul barn"
Så vi som plussat från tråden "vi som satsar på ett jul barn" kan fortsätta att följas åt.
Hoppas vi blir ett stort gäng :)
BF-lista
14/12 neo3
Så vi som plussat från tråden "vi som satsar på ett jul barn" kan fortsätta att följas åt.
Hoppas vi blir ett stort gäng :)
BF-lista
14/12 neo3
Spännande :)
Oh vad jag längtar till på tisdag. Jag o sambon har slagit vad nu om könet på bebisen :)
Jag tror pojke, men det trodde jag ju förra gången med o hade rätt fel. Men då fick vi ju vänta till fl men den här gången tyckte sambon att vi skulle kolla.
Ah, då är jag med. Jo ibland får man ju kompromissa :)
Ah, då är jag med. Jo ibland får man ju kompromissa :)
Känner mer o mer hur det buffar runt i magen emellanåt.
Hur går det för er, känner ni nåt?
Känner mer o mer hur det buffar runt i magen emellanåt.
Hur går det för er, känner ni nåt?
Nu har jag vatt på rul och vi väntar en frisk liten flicka :)
Grattis va härligt!
Så det gick inte att undvika att se med andra ord ;)
Nej, det gjorde inte det. Först började hon o vifta med benen, min till slut så såg bm att det va en flicka. Men nu vet vi iallafall att vi inte behöver köpa något :)
Tiden bara springer iväg.
Börjar bli lite tyngre nu. Va på fortbildning med jobbet i söndags o va en massa rörelse så har så ont nu. Hoppas det bara är träningsvärk.
Några barn på jobbet är så nyfikna o påminner mig ofta om "att jag har bebis i magen"
Jo, tyngre blir man ju absolut. Vi har jätte många små barn på jobbet, så det blir mkt tunga lyft och det känns verkligen i ryggen.
Det va längesen man skrev här nu, hur går det för alla?
Hallå hur har det gått!? :D Era bebisar måste ha kmit nu va!? Jag är på bf+5.....
Hallå hur har det gått!? :D Era bebisar måste ha kmit nu va!? Jag är på bf+5.....
Den 16 dec fick vi en frisk liten flicka :)