• Pyssilullan

Hjälp, vad kan en sista minuten med AI kost för oss o våra 5 barn?

Nu är det dags!

Vi är ett par som aldrig varit utomlands men känner att nu är det dags,

Helt annan värld för oss, och en sambo som är skeptisk, men ngn som kan säga ett cirka pris?

Sista minuten för oss i maj till ex Grekland, Turkiet. ?

5 barn - 11 år, 9 år, 8 år, 8 år, 1 år

Med all inklusive på ett helt ok hotell?

Tips?

• Svar på tråden Hjälp, vad kan en sista minuten med AI kost för oss o våra 5 barn?
  • ITpappan

Kolla Vings, Apollos, Fritidsresors hemsida. Kan variera mycket från vecka till veck.

• Pyssilullan

Tack men jag har försökt och jag fattar ingenting hur man fyller i all inclusive osv.
    Ville bara veta ett cirka pris för oss 7 personer - i Maj månad med AI i ngt av de nämnda landen :)
    har ju ingen aning om det kostar 15 000 eller 80 000 typ.

• Gladskit

Först gör du en sökning på avresedag och resmål, samt lägger in antal personer som ska resa. Sen i nästa steg brukar man kunna göra fler tillval tex. lägga till att man vill ha All Inclusive, det ska vara max 200m till strand, det ska finnas pool osv.

• Duckan

Det är svårt att räkna på det hela då det inte går att fylla i fler än 4 barn. Märkligt. Om jag var du skulle jag ringa ex Ving och få lite förslag.

• Pyssilullan

Precis Duckan, det var det som inte gick, Jag kunde bara fylla i 4 barn jag med, o en bebis lär väl kosta att ha med sig den med? :)

• Frontline
    Pyssilullan skrev 2015-04-13 09:55:42 följande:
    Precis Duckan, det var det som inte gick, Jag kunde bara fylla i 4 barn jag med, o en bebis lär väl kosta att ha med sig den med? :)
    Den minsta på 1 år kostar runt 300:- om han nu inte hinner fylla 2 år när han är där...

Kollade på Apollo och hittade detta på Rhodos som var billigast sen tillkommer det lite om ni vill ha försäkringar, transfer mm.
    Men allt beror ju precis på när ni vill åka och vart ni vill flyga ifrån...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Hjälp, vad kan en sista minuten med AI kost för oss o våra 5 barn?