Skulle DU kunna vara tillsammans med en sverigedemokrat?
Jag skulle inte kunna det. För mig är liknande värderingar en förutsättning för ett bra förhållande.
Jag skulle inte kunna det. För mig är liknande värderingar en förutsättning för ett bra förhållande.
Så då sympatiserar med alla politiska inriktningar förutom SD.
Du verkar sjukt förvirrad.
Hade jag haft dig på gymmet så hade jag skakat vett i dig.
Nästan alla röstar på SD! så självklart skulle jag kunna tänka mig vara tillsammans med en SD kille
Ja, givetvis. Jag skulle ha svårt att ha ett förhållande med en icke SD-are faktiskt.
Nästan alla röstar på SD! så självklart skulle jag kunna tänka mig vara tillsammans med en SD kille
Ja, givetvis. Jag skulle ha svårt att ha ett förhållande med en icke SD-are faktiskt.
Angående frågeformuleringen. Tänk istället om du vore ihop med en Sverigedemokrat utan att veta om det? Skulle du verkligen hellre vilja leva i ett så paranoid samhälle? Ja det skulle inte förvåna mig ett dugg om vi håller på att gå mer och mer åt det hållet.
Angående frågeformuleringen. Tänk istället om du vore ihop med en Sverigedemokrat utan att veta om det? Skulle du verkligen hellre vilja leva i ett så paranoid samhälle? Ja det skulle inte förvåna mig ett dugg om vi håller på att gå mer och mer åt det hållet.
Nej aldrig i livet.
Tror fler väljer att vara tillsammans med en sverigedemokrat än en miljöpartist eller vänsterpartist sedan verkar det snart inte finnas så många socialdemokrater kvar heller. Fler som är tillsammans med sverigedemokrater än man tror, skulle inte förvåna mig om sverigedemokraterna når 30% snart med denna hopplöst dåliga regering.
Nej, aldrig i livet.
Men Åkesson
Tänk på vad skriver! SD är ju ett demokratisk parti, eller hur?
Då kan man inte hålla på sådär med vilka som ska skjutas. Det förstår du väl egentligen.
Nej absolut inte, den typen av människor håller jag långt från mitt liv.
Nej absolut inte, den typen av människor håller jag långt från mitt liv.
Nej, inte ens om hen betalade mig en miljon om dagen i avgift.