• JosFel

4 missfall på rad, 20år gammal.

Nu är de såhär att jag sitter här med mitt 4de missfall på rad inom loppet på ca 2år. Är det någon annan som är i samma sits som mig i min ålder? Rynkar på näsan Har gått missfalls utredning (dom tog endast blodprover?) och dom hittade inget konstigt på proverna.. Det känns tungt och nu undrar jag om det finns någon mer här ute som upplevt samma sak?..Rynkar på näsan

/ J 
  • Svar på tråden 4 missfall på rad, 20år gammal.
  • Ina81

Är betydligt äldre än dej men jag har haft 4 missfall på raken! Är nu gravid och har lyckats komma in i v 14 idag!

• JosFel

Va roligt O höra! Grattis och lycka till :)

Ina81 skrev 2015-04-13 16:15:13 följande:

Är betydligt äldre än dej men jag har haft 4 missfall på raken! Är nu gravid och har lyckats komma in i v 14 idag!

• Lantis86

Jag är också äldre, 28 år, och haft 4 mf/MA är nu gravid i vecka 31:) Fick trombyl och progesteron vagitorier utskrivna efter lite tjat... Dom har inte hittat något fel på mig heller och jag har inga barn sen tidigare...

• Ina81

Jag fick inga trombyl utskrivna trots tjat men jag egen medicinerade med bamyl minor samma som trombyl men starkare fram till v 12! Vet inte om det påverkade utgången! Jag har 2 barn sedan innan efter dom fick jag missfallen! Lycka till!

• JosFel raderad användare

Lantis86: Ska prata med en läkare ang trombyl osv och de vad han säger ! Va roligt O höra, Grattis och lycka till :)

Ina81: Ska kolla upp detta ! Tack så mycket :)

Svar på tråden 4 missfall på rad, 20år gammal.