Ny vänner i Göteborg
Söker lite nya vänner i Göteborg för att träffas med eller utan barn. Min tanke är att kunna träffas för att hitta på lite roliga saker.
Jag är 32 år och ha en dotter på 6 år.
Söker lite nya vänner i Göteborg för att träffas med eller utan barn. Min tanke är att kunna träffas för att hitta på lite roliga saker.
Jag är 32 år och ha en dotter på 6 år.
Hej :)
Jag har en tjej på nyss fylla 7 och en bebis på gång vilken dag som helst.
Hej :)
Jag har en tjej på nyss fylla 7 och
[quote=75155359][quote-nick]Smulu skrev 2015-04-13 22:58:29 följande:[/quote-nick]Hej :)
Jag har en tjej på nyss fylla 7 och en bebis på gång vilken dag som helst.
Hej.
36årig mamma till en 5 åring och 6 åring.
på jakt efter nya vänner.
Hej hörrni,
tänkte precis starta en tråd, men hoppar in här istället
Har en son på 3 år varannan vecka.
Hade gärna haft lite fler ensamstående kompisar som man kan hänga med när alla "familjer" har fredagsmys eller är på landet hos svärföräldrarna Eller vid andra tidpunkter med såklart. Och lite alla möjliga aktiviteter, med eller utan barn.
Inboxa mig vettja så kan jag styra upp en gruppträff om vi blir många
Bor i centrala Gbg.
Hej!
Också ensam mamma med son på 3 år i centrala Göteborg. Har min son ca 5 dagar i veckan och har en god relation med hans pappa. Dock trist att leva ensam och tycker inte att det är roligt att alltid hänga med "mamma-pappa-barn"-familjerna som skaffar syskon och flyttar till villaförort... Vill gärna träffas, är social, utåtriktad, påhittig, älskar tex picknick och utflykter
Försökte inboxa dig, Pannkakor, men får bara upp att sidan inte hittas/är privat!?!? Hoppas på svar här ändå, eller maila mig på [email protected]
Hälsningar
A.
Hej!
Också ensam mamma med son på 3 år i centrala Göteborg. Har min son ca 5 dagar i veckan och har en god relation med hans pappa. Dock trist att leva ensam och tycker inte att det är roligt att alltid hänga med "mamma-pappa-barn"-familjerna som skaffar syskon och flyttar till villaförort... Vill gärna träffas, är social, utåtriktad, påhittig, älskar tex picknick och utflykter
Försökte inboxa dig, Pannkakor, men får bara upp att sidan inte hittas/är privat!?!? Hoppas på svar här ändå, eller maila mig på [email protected]
Hälsningar
A.
Hel! Jag vill också vara med . 33-årig tjej, ensamstående till en dotter som snart blir ett år. Bor i Göteborg. Min mail: AnnaMagdalena@yahoo.se.
Skrev fel mailadress. AnnaMagdalena118@yahoo.se ska det vara .
Hej. Nu är jag tillbaka här efter att tappat bort inloggning.
såg några skrivit här. Några som börjat ses?
Någon som bor i eller runt Alingsås?
Göteborg är i närheten absolut, men ändå inte runt hörnet riktigt...
Hejsan!
Hittade just denna tråden och får man hänga på vore det kanontrevligt! Träffa nya människor kan man inte göra för mycket. Är 35, ensamstående och har en 11årig grabb. Jag bor lite utanför GBG, men har inga problem att ta mig in till stan.
Är någon/några sugna så hojta till!
Heeenrik
klart du får haka på i tråden.
likaså pappamannen...
Vad säger ni ska vi boka in en teäff för oss föräldrar och barn.
typ i slottsskogen eller så?
Heeej!
Great minds think alike :) Slottsskogen var det första som dök upp i mitt huvud. Enda är att den svenska sommaren just nu inte riktigt är vad man skulle önska. Men får man tro SMHI skall ju solen vara på väg!
Kan vi bara få ihop några personer tycker jag vi tutar och kör :) Kanontrevligt!