• MalinS

Syskon 2016 till våra födda -13

Nu äntligen är det dags att börja baka syskon!

Jag är 25 år och har en son född maj 2013, nu vill vi skaffa syskon till honom :D Finns det några fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Syskon 2016 till våra födda -13
  • MalinS

Jag fick ett tydligt streck idag på BIM-3 :D Nu hoppas jag att denna lilla vill stanna i magen! BF 9 mars :)
  • funderat
    MalinS skrev 2015-06-29 07:39:57 följande:

phpjscBFz93028.jpg

Jag fick ett tydligt streck idag på BIM-3 :D Nu hoppas jag att denna lilla vill stanna i magen! BF 9 mars :)

Åh, grattis!!
  • Desideri
    MalinS skrev 2015-06-29 07:39:57 följande:

Grattis! :)
  • Desideri

Så kul att det börjar trilla in fler plus. Nu håller vi alla tummar och tår att de små vill stanna hos oss alla. :)

• Förstaförsökaren26

Stort grattis till er som plussat!! :) om 6 dagar kliver vi in i vecka 13 å nästa fredag ska vi göra KUB hoppas så att den lilla mår bra!!

• Nystjärna

Hej tjejer. Har inte varit här inne på länge,då jag mådde så dåligt av att mensen kom och känt mig nere så kände att jag behövde en paus härifrån. Men tror att jag har plussat idag även om det är svagt :) Vad tror ni? :)

• LaPil
    Jag hoppar in här :)
    Vi har ett barn sedan tidigare (april -13) och vill nu försöka få ett syskon våren 2016 eller hösten 2016 Helst inte sommar då aag jobbar som bröllopsfotograf och har min högsäsong då. Men det är ju sällan man får bestämma själv. Flört

Jag tog mitt sista piller 3 juli och har sedan dess känt perioder av molvärk och hugg i livmodern. Jag har haft galet oregelbunda blödningar under de 2 år jag ätit cerazette sedan första barnet. Innan första barnet åt jag också cerazette och var blödningsfri. Men den här gången kommer det blödningar då och då. Senast var över midsommar. Nu sedan några dagar tillbaka har jag ett dovt illamående som ligger konstant. Tog ett test igår kväll som visade - så antingen är det för tidigt att visa eller så är det kroppen som spelar mig ett spratt.

Jag försöker övervaka någon form av cykel via appen Period tracker men jag har inte någon pålitlig data att sätta in, förutom senaste blödningen 18 juni. Så ja, ungefär där är jag.
  • Thegiirl
    Nystjärna skrev 2015-07-29 09:31:07 följande:

Hej tjejer. Har inte varit här inne på länge,då jag mådde så dåligt av att mensen kom och känt mig nere så kände att jag behövde en paus härifrån. Men tror att jag har plussat idag även om det är svagt :) Vad tror ni? :)

Jo ett svagt plus kanske =) hoppas du fått ett starkare plus vid de här laget :P 
  • Nystjärna
    Thegiirl skrev 2015-08-05 20:15:21 följande:
    Jo ett svagt plus kanske =) hoppas du fått ett starkare plus vid de här laget :P 
    Jo fick ett fint starkare plus i lördags och i söndags gravid 1-2 :) så det är underbart. Bokat tid till bm och för tidigt ul så börjar bli smått verkligt nu. Hihi :) är idag i vecka 4+5 :) <3

hur går det för er andra?

• Randig

ag har inte BIM för ens runt 22-23 men tog ett test imorse, vad tror ni om detta? Är det något?

• Emma92

Tänkte också hoppa in här. Våran kille föddes november 2013. Vi vill nu ha ett syskon till honom. Jag tog bort p-staven den 22 juli och hade mens den 28 juli. Har haft regelbundet sex och hoppas att inte mensen kommer. När kan man testa? :)

• MalinS
    Randig skrev 2015-08-20 11:26:56 följande:

ag har inte BIM för ens runt 22-23 men tog ett test imorse, vad tror ni om detta? Är det något?

Tycker jag ser ett svagt streck :) Hur har det gått för dig?
  • Randig
    MalinS skrev 2015-08-28 09:10:14 följande:
    Tycker jag ser ett svagt streck :) Hur har det gått för dig?
    Jo då det var ett plus:) Får bara starka streck numera.
  • MalinS
    Randig skrev 2015-09-05 23:34:06 följande:

Jo då det var ett plus:) Får bara starka streck numera.

Åh stort grattis! :)
Svar på tråden Syskon 2016 till våra födda -13