Syskon 2016 till våra födda -13
Nu äntligen är det dags att börja baka syskon!
Jag är 25 år och har en son född maj 2013, nu vill vi skaffa syskon till honom :D Finns det några fler som vill följas åt?
Nu äntligen är det dags att börja baka syskon!
Jag är 25 år och har en son född maj 2013, nu vill vi skaffa syskon till honom :D Finns det några fler som vill följas åt?
Jag fick ett tydligt streck idag på BIM-3 :D Nu hoppas jag att denna lilla vill stanna i magen! BF 9 mars :)
Jag fick ett tydligt streck idag på BIM-3 :D Nu hoppas jag att denna lilla vill stanna i magen! BF 9 mars :)
Tack så mycket! :D
Så kul att det börjar trilla in fler plus. Nu håller vi alla tummar och tår att de små vill stanna hos oss alla. :)
Jippie! Inga frågetecken längre! Hoppas det håller!
Stort grattis till er som plussat!! :) om 6 dagar kliver vi in i vecka 13 å nästa fredag ska vi göra KUB hoppas så att den lilla mår bra!!
Efter missfallet i v:13 ( den 20 maj ) är jag/vi äntligen gravid igen =) v:5 idag enligt senaste mensen =) plussade igår :D
Åh stort Grattis! :)
Grattis!! :D
Hej tjejer. Har inte varit här inne på länge,då jag mådde så dåligt av att mensen kom och känt mig nere så kände att jag behövde en paus härifrån. Men tror att jag har plussat idag även om det är svagt :) Vad tror ni? :)
Hej tjejer. Har inte varit här inne på länge,då jag mådde så dåligt av att mensen kom och känt mig nere så kände att jag behövde en paus härifrån. Men tror att jag har plussat idag även om det är svagt :) Vad tror ni? :)
ag har inte BIM för ens runt 22-23 men tog ett test imorse, vad tror ni om detta? Är det något?
Tänkte också hoppa in här. Våran kille föddes november 2013. Vi vill nu ha ett syskon till honom. Jag tog bort p-staven den 22 juli och hade mens den 28 juli. Har haft regelbundet sex och hoppas att inte mensen kommer. När kan man testa? :)
ag har inte BIM för ens runt 22-23 men tog ett test imorse, vad tror ni om detta? Är det något?
Jo då det var ett plus:) Får bara starka streck numera.