18 år och deprimerad.. Snälla hjälp (långt inlägg)
Men iallafall, när jag var 15 år, skulle fylla 16, (tre snart fyra år sedan) så träffade jag en underbar kille. Vi träffades på hösten/vintern 2012/2013. Han liksom "räddade mig". Jag har haft endel problem hemma med mycket bråk och sådant. Och i juni 2012 var jag med om en våldtäkt som förändrade mitt liv. Men när jag träffade denna killen så blev allting bra. Trodde jag...
I början så var allt perfekt, som en dans på rosor, nykära ni vet. Men tiden gick och jag föll för honom, jag var helt kär. Han var min första riktiga seriösa pojkvän. Han började visa ett annat "jag". Vi var ute och festade rätt hårt och mycket då, drack mycket och så, och han började bli aggresiv. Det eskalerade och han blev våldsam mot andra och sedan mot mig också.
Tiden gick och jag var för svag för att säga ifrån. Jag älskade/ar ju honom så otroligt mycket, nästan för mycket.
Han gjorde slut med mig förra vintern, alltså början på 2014. Jag var helt krossad, låg och grät dygnet runt. Men han kom sedan tillbaka, och då var han otrogen mot mig. Jag fick inte reda på något förens senare och valde då att förlåta honom.
Jag har alltid svårt att få tillbaka tillitet. Och sedan hände något som skulle komma att förstöra allting jag kämpat för. Jag var på en fest med en killkompis, vi pluggar tillsammans. Vi drack endel, jag mådde dåligt för att min pojkvän bara är arg på mig hela tiden fast jag gör allt för honom. Så hände det, jag låg med honom. Jag har alldrig gjort något så dumt i hela mitt liv. Tiden gick och jag valde att inte berätta det. Men jag mådde så pass dåligt att jag inte kunde resa mig från sängen, eller äta på över en vecka. Åt en halv smörgås och spydde upp den lika snabbt igen. Så jag var tvungen, jag gjorde slut. Eller vi pratade och jag förklarade att jag måste vara ensam och söka hjälp för jag mår så dåligt så det är helt sjukt.
Och jag trodde att jag började få känslor för denna andra kille. Vilket inte bara får hända. Han är inte en förhållandekille, utan riktig player. Då menar jag någon som legat med mer än 40 personer. Och jag med 2... Men han säger de rätta orden. Och nu är jag så förvirrad, mår så otroligt dåligt. För jag älskar mitt ex (eller vad man ska säga?) Men har känslor för denna andra kille också. Eller lurar jag mig själv?
Jag orkar inte mer. om någon varit i liknande situation SNÄLLA hjälp mig. Jag ligger och skakar och gråter dag ut och dag in. Kan inte ta mig till skolan, äta eller ens gå ut någon gång på dagen. Behöver någon! :(