• Anonym (Ej SD)

Sverigedemokrater!

Vad tycker ni om era politiska motståndare?

Allting, utom invektiv, är OK i denna tråd.

• Svar på tråden Sverigedemokrater!
  • Anonym (Söderbjörnen)

Jag beundrar dom som står upp för alla människors lika värde. Jag beundrar deras mod och uthållighet när det gäller att stå upp för de svaga grupperna i samhället trots de kalla, främlingsfientliga, antifackliga och homofobiska vindar som viner över landet.

• Anonym (Ej SD)
    Anonym (Söderbjörnen) skrev 2015-04-17 03:47:02 följande:

Jag beundrar dom som står upp för alla människors lika värde. Jag beundrar deras mod och uthållighet när det gäller att stå upp för de svaga grupperna i samhället trots de kalla, främlingsfientliga, antifackliga och homofobiska vindar som viner över landet.

Är du verkligen sverigedemokrat?
  • Anonym (Goddag yxskaft)
    Anonym (Söderbjörnen) skrev 2015-04-17 03:47:02 följande:

Där ser man, ett lysande exempel på den omfattande intelligens våra "motståndare" besitter.
    Eller inte.

Du är inte SD-are, du har bara missförstått frågan.
  • Anonym (--)

Om man ska vara kras, det är i regel idioter som tycker detta är i ordning

www.aftonbladet.se/nyheter/article20641408.ab

Och önskar mer av det.

Sverige var unik en gång i tiden, föregångsland på många områden, självgodheten hos allt för många har tyvärr förstört det och gjort sverige till en terrorbas, tiggarland, eu,s avfallshink.

Tack så mycket.

Svar på tråden Sverigedemokrater!