• Stellastar

BF september 2015 Sthlm

Finns det flera mammor eller pappor som väntar barn i höst och som vill följas åt?

Mammagrupp i framtiden kanske? ????

• Svar på tråden BF september 2015 Sthlm
  • Tigerlilja86

Får jag kanske vara med fast jag har bf den 4/10 :)? Har en känsla att det kommer i september ändå hihi

• Stellastar

Självklart ???? Alla med bebisar pågång får va med :) bara roligt att få älta saker :)

• Tigerlillies

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn till hösten, efter RUL förra veckan fick vi datumet 18 september (men jag har lovat mig själv att inte haka upp mig för mycket kring ett datum - yeah right!).
    Jag är gärna med här! :)

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • Fiffi85

Hej! Fick först bf 4 september men blev flyttad till 29 augusti på rul. Men enligt mina egna beräkningar borde bf vara mittemellan dessa datum...Väntar iaf mitt andra barn och är 29 år och bor på södermalm. Hur mår alla i sina graviditeter? Jag upplever denna graviditet mycket jobbigare än förra men mår förtillfället ganska bra :)

• mammaibromma

Väntar mitt tredje barn i september och ska på rul idag! Mår förhållandevis bra förutom ishias, smått illamående och åksjuka.

Svar på tråden BF september 2015 Sthlm