• Saralainen

Låna sulky på bangkok's flygplats?

Hej!

Någon som vet om det finns sulkys att låna på flygplatsen i bangkok?

• Svar på tråden Låna sulky på bangkok's flygplats?
  • hisingenftw

Det fanns inte att låna när vi var där 2013 men man får ha med sin egen ända fram till gaten. Tyvärr får man ju den först på slutdestination sen så vid en mellan landning får man kanske bära barnet

• Saralainen

Ok =(
    Vi kommer åka direkt men flyget går mitt i natten.
    Till den lilla kommer vi ha med egen sulky under hela resan men hade velat ha en som den stora hade kunnat slumra i på senkvällen endast under väntetiden.

• Helle 85

Tyvärr såg inte jag några när vi va där för ett år sen, sonen fick sitta i en sån där shoppingvagn istället.

• hisingenftw
    Saralainen skrev 2015-04-21 21:36:37 följande:

Ok =(
    Vi kommer åka direkt men flyget går mitt i natten.
    Till den lilla kommer vi ha med egen sulky under hela resan men hade velat ha en som den stora hade kunnat slumra i på senkvällen endast under väntetiden.

Jag upplevde att det fanns ganska många tomma gater ( vårt flyg gick hem 23.30 typ...) med mkt bänkar. Så köp en filt eller två innan ni reser hem så kanske det stora barnet kan sova på bänkarna.

Alla restauranger och affärer är ju ganska centrerade så jag upplevde att det var ganska enkelt att kunna få lite lugn och ro. Vi hade en 1 åring med som sov därav att vi letade efter lite lugn och ro
  • Saralainen

Ja det får väl bli något sånt Glad
    Kuddar till dom har man ju ändå i deras handbagage och inte dumt att lägga ner filt oxå. 
    Man behöver ju inte göra det svårare än vad det är Glad
    Tack för tipset!

Svar på tråden Låna sulky på bangkok's flygplats?