• Aimish

Fsk Uppsala Årsta/Salabacke

Hej! Min dotter börjar närma sig den punkten där vi måste börja kika på Fsk. Personligen tycker jag att det är jättejobbigt att behöva lämna bort henne och lita på "främlingar" med mitt barn men jag vet att det är nyttigt för henne och att jag kommer släppa mina tankar allt eftersom. Nu vill jag gärna höra både RIS och ROS om Fsk i Årsta och Salabacke. Vore så jättetacksam för era tankar och hur ni upplevt Fsk. Min dotter är 16 månader gammal. En mamma som behöver tips :)

• Svar på tråden Fsk Uppsala Årsta/Salabacke
  • Ankanpankan1

Hej du!

Jag gissar att du inte menar något illa men att be folk om RIS till namngivna förskolor i Årsta Uppsalas känns inte ok.

De föräldrar , barn och personal som finns där är ju riktiga människor av kött och blod och skulle missnöjda personer börja skriva vad de tycker är inte steget långt till nätmobbnig...

Jag skulle hellre tipsa dig om att besöka förskolorna själv. Hör efter hur länge personalen jobbat på stället? (Nöjd personal , genererar ofta nöjda barn) . Fråga efter barn per vuxen , kolla hur det ser ut. Estetiskt? Gårdens storlek? är huset välskött? Vad sitter i väggarna? Egen kokerska ? Öppettider?

Lycka till med ditt viktiga val!

• Aimish

Nätmobbning är att ta i. Vill höra vad folk tycker om Fsk. Självklart kan det inte bara vara bra/dåligt utan det finns utav båda sorterna. Jag har redan bokat in att komma och kolla men ville gärna höra vad folk tyckte ändå. Mam behövde inte skriva negativt men man fick gärna skriva vad man tyckte. Man kan ju glra det via PM med :)

Svar på tråden Fsk Uppsala Årsta/Salabacke