• FamJ

Spolning av äggledare trotts mens??

skall spola i morgon och min mens är inte över, någon son vet ifall det går ändå???

• Svar på tråden Spolning av äggledare trotts mens??
  • essemia

Nu har det här kanske redan löst sig, men Nej, de gör ingen spoling om du blöder.

• Thotis90

Jag var på dag 3 i cykeln och hade fortfarande bruna flytningar från mensen, men de spolade ändå. 

Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • essemia

Jaha... Det var en sköterska som ringde upp mig med en återbudstid nämligen, och frågade om jag kunde komma nästa dag redan. Jag sa att jag nog kunde det eftersom dagen hon ringde var min sista dag och jag bara hade lite bruna flytningar kvar. Men det ville hon inte då, hon sa typ att nej, det vågade vi inte riskera, för ser doktorn att det skulle blöda även om det var lite, så gör de inte det. Konstigt att de säger/gör olika.

• sarasv88

Stämmer detta? min läkare sa mellan dag 1-10 i menscykeln. Så jag ska göra en spolning dag 2, brukar blöda en del då?! Funkar det ändå? Eller är det min läkare som inte vet fakta?

• Thotis90
    sarasv88 skrev 2015-07-08 19:33:55 följande:

Stämmer detta? min läkare sa mellan dag 1-10 i menscykeln. Så jag ska göra en spolning dag 2, brukar blöda en del då?! Funkar det ändå? Eller är det min läkare som inte vet fakta?

Det verkar vara väldigt olika. Jag gjorde min spolning på dag 3, men jag skulle ha gjort spolningen oberoende av vart jag befann mig i cykeln.
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • sarasv88

Tack, skönt att höra! Då behöver jag inte vara orolig :)

Thotis90 skrev 2015-07-08 20:31:54 följande:

Det verkar vara väldigt olika. Jag gjorde min spolning på dag 3, men jag skulle ha gjort spolningen oberoende av vart jag befann mig i cykeln.

Svar på tråden Spolning av äggledare trotts mens??