Han som kallar sig"svennebanan" kanske menade att hela samhället inte behöver bygga på det osociala bara för att vissa föredrar detta, även fast jag,trots att jag själv har invandrarbakgrund, är mer blyg, skygg och,osocial till viss del ibland kanske för detta är individuellt
och detta tycker jag man ska respektera.
Även att många kanske skulle må bättre av att bli mer öppna och sociala, och att detta kan faktiskt även bero på dåligt mående,rmen för det ska inte samhället vara osocialt sjukt, kanske ngt sådant h*n menade? Men jag tycker att alla människor ska få vara ifred när de vill vara de, inklusive de som tigger! Men de filmas och förföljs ständigt och avhysta till ingenting, av makthavare och rasister! Att någon som sitter ned och inte säger ngt eller ger ett varm leende och säger"hej" är en j- a gåta att man kan uppleva störande! Däremot om man kanske sätter sig ned och vill vara ifred och någon kommer kan det faktiskt vara det! Men det är lika störande när en svensk kommer och vill ngt, när man vill vara ifred, men så ser världen ut, svårt att vara ifred i dom centrala delarna, har själv råkat ut för en aggressiv,och hotfull svensk som ville ha pengar av mig, som jag ej känner. Men det vill ni väl inte höra talas om? Saken är att detta visar på desperation -DE BEHÖVER HJÄLP!