Nyförälskad men pga sjukdom i familjen ses vi inte..
Jag har träffat en jättefin kille! Vi gillar varandra mycket båda två!! Vi har iofs bara träffats 3 ggr och sovit och haft sex ihop en gång. Men vi hörs varje dag och skickar gulliga meddelanden att vi saknar varandra mm. 3:e ggn vi sågs så berättar han innan att hans bror ligger för döden i cancer...:( och samtidigt har dom ett företag ihop som måste skötas för att få det att gå ihop.
Jag förstår att det är tufft och jobbigt just nu och jag stöttar honom och försöker att vänta in honom. Dvs att vi får träffas när han orkar och har tid. Men.. Jag tycker ändå att om man gillar någon och vill ses, träffas för att vårda det vi har.. Jag är splittrad i hur jag ska bete mig för att inte vara egoistisk och tycka att vi borde ses. Att han får ny energi av oss. Han tycker ist så att han vill inte vara tråkig och låg när vi isf skulle ses. Jag säger att han behöver inte känna så. Utan bara få vara nära ngn man tycker om ist för att vara ensam.
Som nyförälskad vill man ju träffas! :) Men jag vet inte riktig hur jag ska göra i denna situation? Brodern blir ju sämre och sämre. Kärleken håller om den är tillräckligt stark?
Varken han el jag har några barn och bor relativt nära varandra. Vi är i 40 års åldern och vill båda träffa ngn.
Frustrerande känsla, hur skulle ni ha gjort i min sits?