• Amnestia

Köpa blöjor i Norge

Vart ska man åka? Helst inte långt in i landet och komma undan billigast.

• Svar på tråden Köpa blöjor i Norge
  • daimstrut

Rema1000s blöjor är bra! Kostar typ 16 spänn för 50 blöjor i en del storlekar och dryga 30 kr för en del storlekar. Dock har de i min affär börjat med att man bara får köpa två paket åt gången. Rema1000.no, här hittar du butikerna.

• Anonym (Maya)

Jag tycker fisher price är bäst bland lågprisblöjorna. De finns på kiwi och kostar 19.90kr för 50st. Som ovan skrivit är de på rema1000 också helt ok men där är det oftast 2pkt/pers. På kiwi kan du köpa hur många som helst. Bäst i test i Norge har dock coops egna, de är lite dyrare men fortfarande mkt billigare än i Sverige. I Norge har du dessutom "köp 4 betala för 3" på libero. Ett paket libero kostar 39.90kr (finns bara små paket, 1/2 av de i Sverige) + 4:e gratis. Vi bor nära Norge och efter mycket testande kör vi på fisher price.

• Anonym (Maya)

Ja och kiwibutiker finns typ överallt :)

• daimstrut

Jag tycker Remas är bättre än både First Price och Coops Men alla är helt ok och som sagt betydligt billigare än i Sverige. Gillar du Pampers så har Rimi ta 4 betala för 3 på dem.

• Anonym (Maya)
    daimstrut skrev 2015-05-03 23:36:02 följande:

Jag tycker Remas är bättre än både First Price och Coops Men alla är helt ok och som sagt betydligt billigare än i Sverige. Gillar du Pampers så har Rimi ta 4 betala för 3 på dem.

Ja se där. Smaken är som (blöj)baken :) åå just rimis lågprisblöjor (tror de hette 365) verkade rätt ok, har bara testat någon dock. Kostade också 19.90kr. Har du inte allt för långt att åka ts så åk till olika butiker och köp några av varje så kan du testa vad som passar er.... Så massköper du senare :)
  • Amnestia

Finns en Kiwibutik i mysen. Ligger kanske 2, 3 timmar ifrån oss. Funderar på att kolla in den.

Svar på tråden Köpa blöjor i Norge