• Fjorren

Tidigare version av Familjeliv - var hittar jag graviditetskalendrar med egenskrivna graviditetsanteckningar?

Jag var väldigt aktiv på Familjeliv under mina tre graviditeter (2007, 2009 och 2011) och skrev veckovis anteckningar varje graviditetsvecka i den graviditetskalender som finns här på Familjeliv. 
    Nu ville jag gå in och läsa mina anteckningar men kan inte få fram dem längre, verkar som allt är raderat? Bara själva graviditetskalendrarna kvar med BF-datumen Gråter
    Har för mig man kan logga in i en äldre version av Familjeliv och då se allt som det såg ut förr men kan inte på något sätt se hur jag kan logga in annat än i denna nyare versionen.
    Nån som sitter på ett bra svar på hur jag ska bära mig åt för att hitta till mina graviditetsanteckningar?

(¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804. Melissa 110626 ♥ ¸.?°´¯) justidettanu.blogspot.com/
  • Svar på tråden Tidigare version av Familjeliv - var hittar jag graviditetskalendrar med egenskrivna graviditetsanteckningar?
  • Spikie

Jag kan logga in på den gamla familjeliv sidan när jag sitter vid vår stationära dator hemma. Och DÄR hittade jag anteckningarns. Men när jag sitter med mobilen hittar jag inte den gamla familjeliv sidan ????

dessutom saknar jag att kunna göra hemliga gaviditeter som bara jag ser. Funkar på den gamla...men när jag sen loggar in på denna nya vet jag inte om det syns för alla! ????

Svar på tråden Tidigare version av Familjeliv - var hittar jag graviditetskalendrar med egenskrivna graviditetsanteckningar?