• Lovisa75

Vad tänker du på när du hör...

Mina barns namn  Douglas, Tone, Ruth, Isak och Majken Glad

• Svar på tråden Vad tänker du på när du hör...
  • charlie00

Olika pappor skulle jag nog tänka, mest p.g.a. namnet Douglas som inte riktigt känns i samma stil som t.ex. Ruth. Kanske att han är rätt så mycket äldre än resten av barnen också? Men annars inget speciellt, baserat på namnen låter ni som en ganska normal familj hehe.

• Lovisa75
    charlie00 skrev 2015-06-23 16:30:30 följande:

Olika pappor skulle jag nog tänka, mest p.g.a. namnet Douglas som inte riktigt känns i samma stil som t.ex. Ruth. Kanske att han är rätt så mycket äldre än resten av barnen också? Men annars inget speciellt, baserat på namnen låter ni som en ganska normal familj hehe.

Douglas är 19 , Tona 17 samt Ruth 14. Isak och Majken är minsta 6 och snart 2 månader. Samma pappa till alla ;)
  • Lovisa75
    charlie00 skrev 2015-06-23 16:30:30 följande:

Douglas är 19 , Tona 17 samt Ruth 14. Isak och Majken är minsta 6 och snart 2 månader. Samma pappa till alla ;)
  • charlie00
    Lovisa75 skrev 2015-06-24 16:19:09 följande:
    Hehe, där ser man! Douglas var i alla fall rätt så mycket äldre än den yngsta.
Svar på tråden Vad tänker du på när du hör...