Sexnivå - 2månader
denna tråd har många kategorier!
Otrohet? Förälder? Minskad lust? You name it!
Jag är 25 och har alltid haft strul med mitt sex-sug! Jag har alltid varit populär bland tjejer men aldrig kunnat ligga med vem som helst...
När jag träffade min sambo för ca 2år sen så gick det jävligt fort och vi har nu en son (10måmader)!
Problemet är att "vi" är jättekära!?!?
Men jag tror inte att min sambo tänder på mig - nu är det jag som för första gången är den Kåta!
Vi ligger nästan aldrig och om vi påbörjar så känns det som att hon känner sig tvingad = JÄVLIGT avtändande... Senast så föreslog hon att vi skulle fortsätta dagen efter pga omständigheter (det har gått en vecka sen "dagen efter")...
Det brukade vara tvärtom men nu är det ombytta roller!
Vi har precis flyttat till hus och har planerat förlovning till sommaren..... jag är tillbaka på ruta "skeptisk"!
Jag är nästan 110% säker på att hon Inte är otrogen - Kan det vara så att lusten minskat pga nytt preventivmedel? Jag gör allt för att hon ska tända på mig! Håller mig vältränad, hjälper till hemma, ger henne komplimanger, blommor och utrymme... Mitt självförtroende är inte speciellt bra och det blir ju inte bättre av detta!
Allt kretsar inte runt sex - utöver det så lever jag drömlivet... men jag saknar den där glöden!