• Anonym (lillis)

Han verkar inte ha någon lust

Jag har en sambo som ja verkligen älskar! 

Men senaste året tar han knappt i mig. Senaste året har de blivit 6 2 ggr. 

Tillfredsställer jag honom får jag inget tillbaka. Har vi sex och jag inte kommer innan honom så gör han inget åt det heller. Sist vi hade 6 blev jag dock förvånad. Då tillfredsställde han mig innan. Men det finns inget eftermys. Närheten dör när han fått sin orgasm. 

Jag försöker prata med honom men han är som de flesta karlar. Man får vet inte som svar. Riktigt frustrerande. 

Igår försökte ja ge honom en hint om att jag då efter att ja gett honom. Men han "orkade" inte. 

Känner mig oälskad, ledsen, "ful", oattraktiv osv. 

Nån som varit med om liknande scenario? 

• Svar på tråden Han verkar inte ha någon lust
  • AnnaZL

Är det en stor skillnad mot tidigare beteende?

Vill han inte prata om det får du bestämma dig om du vill ha det så här resten av ditt liv- acceptera eller lämna. Har ni sex, se till att du kommer innan ni gör något som han kan komma av.

• Anonym ((Kicki))

Trist!

Upplever du närhet vid andra tillfällen?

Försök att ta upp det här med honom, bättre det än att gå omkring och må dålig tycker jag. Bryr han sig det minsta så borde ju också han tycka att något fattas....

Lycka till!

• Anonym (lillis)

Vi sitter ju ihop i soffan osv. Gör saker ihop. Har påtalat vid flera tillfällen att jag saknar närheten. Så där har han blivit bättre men jag behöver mer än så.

Hur har ni lyckats lösa såna här problem?

• Anonym (Går inte över av sig själv)

Jag hade ett liknande förhållande. Gick inte att lösa. Lämnade efter 5 år i påtvingat celibat.

Så vill han inte prata om det är det eller tycker att det inte är ett problem så får du se det för vad det är: han vill inte ändra på situationen. Du får acceptera eller lämna.

Jättetråkigt, men du kan inte ändra på en annan människa.

• Underhill

Sex 2ggr?...trist! Jadu...sitt inte ihop. Hitta på saker på egen hand OCH tillsammans...kommunicera mera...nöj dig inte med ett mummlande svar eller ingen svar alls. Du vill och önskar, försök förmedla det lite tydligare!

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Samma sits)

Befinner mig i samma situation och känner mig, liksom du, oattraktiv som en konsekvens av den.. Skitjobbigt och astråkigt. Saknar att känna mig riktigt åtrådd. Jag försöker få igång honom genom att ge honom spontana avsugningar, med resonemanget att det ska öka hans lust och att han få kanske själv tar ett initiativ till att tillfredställa mig. Men nej. Resultatet är att han får komma, blir nöjd och så tar det längre tid till det att vi har penetrerande samlag. Jag tycker att han är snål och kommer inte kunna vara ihop med honom föralltid om det inte blir ändring. Jag älskar sex och vill helst ha det flera gånger i veckan, tillbringa hela dagar i sängen. Men sånt händer aldrig hos oss. Jag har aldrig känt mig lika osexig i ett förhållande och mitt självförtoende tar enorm stryk av det här:((

• Midnight Sun

Det låter jätte jobbigt. Under perioder har jag upplevt samma sak i mitt förhållande.

• Underhill
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-05-11 09:23:15 följande:

Befinner mig i samma situation och känner mig, liksom du, oattraktiv som en konsekvens av den.. Skitjobbigt och astråkigt. Saknar att känna mig riktigt åtrådd. Jag försöker få igång honom genom att ge honom spontana avsugningar, med resonemanget att det ska öka hans lust och att han få kanske själv tar ett initiativ till att tillfredställa mig. Men nej. Resultatet är att han får komma, blir nöjd och så tar det längre tid till det att vi har penetrerande samlag. Jag tycker att han är snål och kommer inte kunna vara ihop med honom föralltid om det inte blir ändring. Jag älskar sex och vill helst ha det flera gånger i veckan, tillbringa hela dagar i sängen. Men sånt händer aldrig hos oss. Jag har aldrig känt mig lika osexig i ett förhållande och mitt självförtoende tar enorm stryk av det här:((

håll upp med sugande, så suget får chans att infinna sig. Om inte annat kan det "tvinga" fram en dialog kring det när han undrar vad som är "fel"!? Verkligen trist när det inte synkar o funkar med det intima.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (lillis)

Försökte få igång honom i förrgår.. Precis som du skriver (samma sits). Låg och myste en vanlig kväll men iom jag har blivit osäker på mig själv så är man ju osäker på allt. 

Men började iaf visa att jag ville. Fortsatte med smekningar som ledde till en avsugning i hopp om att få igång honom. Men då helt utan förvarning sprutar de till i mun. Påpekar de att han kan ju förvarna. (Märktes inte på honom hur nära det var, och ja jag är lyhörd) 

Så ligger han där och inte gör en ansträngning mot mitt håll.

Menar på lite försiktigt att blir de mer?

Nää vadå du fick ju lite massage med liniment innan.

Ursäkta? Skulle de räcka!? Känner mig så jävla kränkt rent ut sagt!  

• Underhill
    Anonym (lillis) skrev 2015-05-11 09:58:01 följande:

Försökte få igång honom i förrgår.. Precis som du skriver (samma sits). Låg och myste en vanlig kväll men iom jag har blivit osäker på mig själv så är man ju osäker på allt. 

Men började iaf visa att jag ville. Fortsatte med smekningar som ledde till en avsugning i hopp om att få igång honom. Men då helt utan förvarning sprutar de till i mun. Påpekar de att han kan ju förvarna. (Märktes inte på honom hur nära det var, och ja jag är lyhörd) 

Så ligger han där och inte gör en ansträngning mot mitt håll.

Menar på lite försiktigt att blir de mer?

Nää vadå du fick ju lite massage med liniment innan.

Ursäkta? Skulle de räcka!? Känner mig så jävla kränkt rent ut sagt!  

Kliv på nästa gång!...innan han kommer :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (lillis)
    Underhill skrev 2015-05-11 10:02:15 följande:

Kliv på nästa gång!...innan han kommer :)

Då exploderar han.. Det har varit bra mellan oss innan.

Men det är nästan så man börjar tro han har hittat nån annan..
  • Underhill
    Anonym (lillis) skrev 2015-05-11 11:23:15 följande:
    Då exploderar han.. Det har varit bra mellan oss innan.

Men det är nästan så man börjar tro han har hittat nån annan..
    Exploderar?...arg!?..ok.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (lillis)

Nää inte arg utan han kan inte hålla sig då...

• Underhill
    Anonym (lillis) skrev 2015-05-11 11:57:50 följande:

Nää inte arg utan han kan inte hålla sig då...

Ok...du gör det för skönt för honom med andra ord :)...mindre lust och "för tidig utlösning"...hm...inge kul. Huruvida han eventuellt hittat någon annan eller inte, så är det ju lätt att hamn i tankar som de. Blir ju inte enklare att hålla dessa tankar borta när man läser trådar på FL eller liknande heller skulle jag tro!? Du känner ju er relation bäst, så du borde ju ha hygglig koll. Gissar ändå att det där med mindre lust har andra orsaker.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Han verkar inte ha någon lust