• audio

Det här med känsliga rummet

Hur kan ett forum förvänta sig att man enbart ska jaka och instämma, dadda krama och direkt ljuga (för att inte bryta mot reglerna) då det finns ett tydligt mönster där skribenterna missbrukar forumets regler för att få sympatier?

Jag skriver inte att andra inte får skriva.
    Det är bara ett ytterst tröttsamt fenomen - människor som saknar både sunt förnuft som självkritik. Människor som visar sig måttligt till helt världsfrånvända.

Varför översvämmas forumet av inlägg i det känsliga rummet?
    Nån som tänkt på det?

Tack för ordet.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Svar på tråden Det här med känsliga rummet
  • DickRex

Just face it! Det där är till för dem som bara vill ha medhåll och inte är intresserade av att lösa problem.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • audio
    DickRex skrev 2015-05-11 21:59:55 följande:

Just face it! Det där är till för dem som bara vill ha medhåll och inte är intresserade av att lösa problem.

Haha... oh yes.
  • Vassochtaggig

Men det är väl bara för dig att inte läsa trådarna i känsliga rummet så slipper du bli irriterad?

• audio
    Vassochtaggig skrev 2015-05-11 22:04:06 följande:

Men det är väl bara för dig att inte läsa trådarna i känsliga rummet så slipper du bli irriterad?

Det där har jag aaaaaldrig hört innan.
  • Aniiee

Efter x antal år på forumet (är det två eller 3, nu?), nästan 22 000 inlägg, vääääldigt många av de kritiska till TS, framför alltid i KR, så har jag bara fått ett tiotal inlägg bortplockade. Tror det rör sig om max 15 st. Minst 5 av de har varit i trådar där jag HÅLLIT MED ts. 1 av de har varit rent OT från mig, och tre har varit klassade OT låååångt efter att tråden i sig blivit helt ot, eller jag har svarat på TS egna OT.

Senast idag och igår har jag skrivit 4 inlägg i en tråd i KR som så fatalt emot TS att man till och med kan säga att jag kallat henne sjuk i huvudet. Jag har inte fått det bortplockat och jag har inte varnats för något eller fått skrivstopp.

Så frågan blir: varför får jag vara kritisk utan att någon säger något? Eller handlar det egentligen om något annat?

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • audio

Intressant synvinkel det där med. Du är väl poppis- en FL guru.

Svar på tråden Det här med känsliga rummet