• Adiamondscharm

Utomhavandeskap

Åkte in på akuten i tisdags natt för jag hade feber och ont långt ner i magen på höger sida. 1177 skickade in mig. Har inte haft några blödningar mer än precis vid beräknad mens då det var några enstaka ljusrosa flytningar. Är i vecka 5+2.

Han sa att det var för tidigt att se nåt på VUL, såg bara en slemhinna. Tog hcg prov på natten till onsdagen och sen igår men de hade stängt igår så har inte fått några besked. Har fortfarande symptom, mår illa och ömma bröst. Gravtestet har ökat till 3 veckor +. Nån som vet när det går att se ett utomhavandeskap på VUL? Ska till Cypern 1/6 så känner mig så jäkla stressad. Har inte haft så ont efter besöket. Nån som varit med om samma sak och hur gick det isåfall?

• Svar på tråden Utomhavandeskap
  • pingvin88

Om du inte har väldigt ont och läkarna inte sagt nåt om ditt hcg så tror jag inte på ett s.k X. När jag fick mitt gick jag dubbelvikt av smärta och när jag kom in på akuten fick jag 2 morfinsprutor och ytterligare smärtstillande för att smärtan skulle försvinna. Jag hade ingen feber.

Jag vet att foster brukar synas omkring v. 6 i alla fall. Fast man kanske inte ser om ett hjärta slår.

Håller tummarna för dig att det inte är ett X!

Svar på tråden Utomhavandeskap