• Anonym (Jaaaa)

Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag

Idag ska jag ÄNTLGEN för första gången få stjärtknulla min kvinna idag! Tror ni hon förstår att hon måste bajsa samt spola rent analen i analen innan? Eller måste jag informera henne om det? Tänker att det borde tillhöra sunt förnuft.

• Svar på tråden Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag
  • Anonym (Annie)
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-16 20:42:49 följande:

Verkar vara ett skittråkigt sexliv om det måste utlovas i förväg diverse saker som ska ske.

Verkligen!!
  • Kereza
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 20:08:24 följande:
    Ja, du sa "o se vad som händer utan kondom". Du menade att jag skulle göra henne gravid. Så trög. Man blir inte gravid när man har analsex......
    Hjälp. Du är RIKTIGT blåst du va?

"se vad som händer" handlar ju UPPENBARLIGEN om huruvida du får skit på kuken eller ej. Inte om graviditet. Att du ens kan skriva övergår nästan mitt förstånd. 

Skit på kuken är även en bra anledning att använda kondom, så att ni inte drar på er några infektioner. Så det var alltså UPPENBART vad som avsågs. 

Helt uppriktigt tycker jag ni ska hålla er till analsex. Din avkomma kommer ju för fan inte vara kapabel att öppna dörrar ens, om de ärver ditt intellekt...
  • Anonym (Jaaaa)
    Anonym (haha) skrev 2015-05-16 20:33:27 följande:

ha ha ha... nej knappast.... glad att jag inte är din fru som måste få en kuk i röven. då det ända som ska komma ut därifrån är skit. man ska inte få in något där. men du har säkert mindervädigskomplex... därför måste du knulla frun i röven...

Då anser du att homosexuella män inte borde ha sex eftersom de bajsar med röven? Det är alltså konstigt med homosexualism?
  • Anonym (landert)
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 21:19:18 följande:
    Då anser du att homosexuella män inte borde ha sex eftersom de bajsar med röven? Det är alltså konstigt med homosexualism?
    Jag som är helt heterosexuell...
    Ja jag tycker bögar är konstiga. Ja jag tycker det är konstigt att män kan tända på män.

Men hoppas du blir brun på snoppen.. Så får du ett frispel igen..
  • Anonym (omg)

Yes! Stående ovationer och en riktig high-five till dig. Bra där ponken!

*Dooh*

• Anonym (?!)

Hjälp vilka pretentioner du har TS. Att hon ska göra ditten o datten innan.. Vill du ha analsex så får du väl använda kondom.

• Anonym (kvinnan)
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 20:00:46 följande:

Idag ska jag ÄNTLGEN för första gången få stjärtknulla min kvinna idag! Tror ni hon förstår att hon måste bajsa samt spola rent analen i analen innan? Eller måste jag informera henne om det? Tänker att det borde tillhöra sunt förnuft.

Nu förstörde du ju spänningen mellan oss genom att tala öppet om detta med andra okända människor Rynkar på näsan

• Anonym (haha)
    Det är inte samma sak anser jag. Vi kvinnor är inte skapta för att bli rövknullade. Ni män som vill rövknulla era kvinnor anser jag måste ha tappat huvudet någonstans på vägen.
  • Anonym (anonym)
    Män får ju stimulans av prostata av analsex det är ju därför de har det, du borde prova har hört att det ska vara trevligt med sådan stimulans.
  • Anonym (Aldrig)

Fyfan vad äckligt!!! Fattar inte varför inte det kvinnliga könsorganet duger? Skulle aldrig ställa upp på det. Vet många kompisar som ställer upp för killarna och är helt trasiga... kvinnor har ett hål som ska användas, duger inte det, släck lampan och bjudning en bög!!!

• Anonym (??)

Men vilket problem, knulla henne upp och ner och får du skit på kuken får hon väl slicka den ren.

• Anonym (läggav)

Jag tycker att du ska låta bli.

Har du så dålig koll på hur analsex ska utföras bör du inte göra det helt enkelt. Världen är tyvärr full av stackars tjejer som råkar ut för klantskallar som du.

Lär dig först - eller låt bli!

Svar på tråden Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag