Vi som vill ha syskon?
Hej. Tänkte höra om det är någon fler som försöker få syskon och som vill följa åt tillsammans? :)
Hej. Tänkte höra om det är någon fler som försöker få syskon och som vill följa åt tillsammans? :)
Här är det bim på lördag!
Får se hur det går! :)
Ska försöka o inte känna efter men e ju svårt ;)
Vul imorgon på fm. Får se om det finns något levande i magen.... Börjar blir nervös.
Hej!
Jag hoppar gärna in här.
Jag och min man skall försöka första gången för ett syskon den här månaden, tror att jag har ägglossning runt den 15e. Kommer att testa med ägglossningstest, likadant som jag gjorde med första. Då tog det sig bpå första försöket och självklart hoppas jag på att det blir så igen men jag tvivlar starkt på det och tror tyvärr att det kommer att ta jättelång tid den här gången :/
Hur går det för er andra?
När har ni BIM och vilka har plussat?
Någon mer som är i v.7 nu? Vad har ni för symptom? Jag är så nojjig över att ha fått ett till MA. Men kanske är för tidigt för kräkningar å dylikt?
Någon mer som är i v.7 nu? Vad har ni för symptom? Jag är så nojjig över att ha fått ett till MA. Men kanske är för tidigt för kräkningar å dylikt?
Såg ett hjärta ticka idag! Är fortfarande lite chockad då jag inte trodde det skulle gå denna gång heller. Ska på en extra koll den tjugoförsta och imorgon är det inskrivning.
Såg ett hjärta ticka idag! Är fortfarande lite chockad då jag inte trodde det skulle gå denna gång heller. Ska på en extra koll den tjugoförsta och imorgon är det inskrivning.
Har tyvärr fått småblödning på pappret både igår och idag. Känns skitjobbigt även om jag vet att det inte måste innebära missfall. Kan inte göra mer heller än att avvakta och hoppas att det inte ökar för då får jag åka in till gynakuten.
Hej!
Jag hoppar gärna in här.
Jag och min man skall försöka första gången för ett syskon den här månaden, tror att jag har ägglossning runt den 15e. Kommer att testa med ägglossningstest, likadant som jag gjorde med första. Då tog det sig bpå första försöket och självklart hoppas jag på att det blir så igen men jag tvivlar starkt på det och tror tyvärr att det kommer att ta jättelång tid den här gången :/
När har ni BIM och vilka har plussat?
Hej har 2 tjejer födda -11 och 13 från ett tidigare förhållande som jag och min sambo planerar ett syskon till vilket blir hans första barn. Tog ut p-staven den 3 sep sånt börjar vi försöka :)
Händer inte mycket här? :) Inga plus?! Förök nr 2 här, äl över och väntan på bim... Väntan, väntan...
Hej!
Här väntar vi efter försök nummer ett.
Har BIM 29/9 så det är ett tag kvar innan man kan testa.
Känner dock inget speciellt, är bara väldigt trött, kan dock va tecken på mycket annat också :)
Hej tjejer! Vi har börjat prata lite om ett syskon så är väl snart dags att sätta igång :) Hur gamla är era små och hur många ha ni en innan?
Hej tjejer! Vi har börjat prata lite om ett syskon så är väl snart dags att sätta igång :) Hur gamla är era små och hur många ha ni en innan?
Jag har en dotter på 14 månader och har haft en mens sen jag slutade amma. Hoppas den ska komma nu till helgen så kan vi kanske börja försöka nästa äl :)
Dottern min är 2 och om allt går som det ska så blir hon storasyster i april. Hon vill ha en lillebror. =)
Hur går det för er? Jag har plussat, kan inte förstå att det gick så fort denna gång. Så återstår oron för missfall såklart... Hade två innan dottern kom. Men peppar peppar, inget blod ännu, vill tro att det ska gå bra denna gång!
Händer inte mycket här? :) Inga plus?! Förök nr 2 här, äl över och väntan på bim... Väntan, väntan...
hur kände du dig innan du plussade?
alltså direkt efter ägglossningen.
jag hade ägglossning för 2 dagar sedan, nu känner jag värk i sidorna, småhugg ungefär, och med intervaller kommer lite värk i nedre magen.
grattis till plusset :)