Några i kronobergs län...
Hejsan!
Undrar om det finns fler än jag här inne som precis har fått ett plus på stickan?
Hejsan!
Undrar om det finns fler än jag här inne som precis har fått ett plus på stickan?
Kände inte förens vecka 19 trodde ju oxå jag skulle börja känna tidigare men inte det inte... Å igår och nu på morgonen har jag inte känt bebisen alls. Och fasen vad man blir nervös för det. Men vet ju att vid denna vecka så behöver man inte känna barnet varje dag.
Ska på mitt andra rul idag ???? lite nervös som sagt var för att jag inte känner den lille... Skulle varit där kl 13.30 men de ringde nyss å sa att hon e sjuk som vi skulle haft så vi får komma kl 16 i stället. ???? åååååå vill ju inte vänta så länge till...
Va inne igår/natt å fått dropp, ligger nu hemma å försöker då i mej lite.
På kubet fick vi med 1:20000, så de va skönt:).
Va mysigt att få se lille igen:). Ska ni ta reda på vad de blir?:).
Vi ska in på rul den 7/10. Känns långt iväg men tiden går fort!.
Ner jag har inte känt nåt än som jag vet säkert. Jag längtar jätte mycket efter att då känna. Å även att min sambo får känna.
Han har ju inte blivit redo att berätta ännu, jag har fått berätta på jobbet eftersom att jag mår så dåligt å är hemma. Men annars är de ingen som vet. Vill ju berätta!!!. Å orkar inte gömma den lilla magen längre:(. Så längtar även efter att berätta:).
Har ni börjat köpa saker än??:).
Kram på er!
Ja du känner nog inom 2-3 veckor skulle jag tro :) japp handlat massor :) på barnloppisar och genom loppis sida på Facebook. Så vagga, vagn, skötbord ett av dem iallafall, babyneste. Kläder, babysitter, babygunga som går på batteri, filt och bärsele. Ska köpa lite mer kläder, även engångsartiklar, skötbädd, å nån mysig filt, sen så hittar man ju alltid massa annat man vill ha:) ska till Ullared i november :) har du handlat nått?
Har du varit på rul?
Nu har jag gjort mitt andra rul å allt såg jätte fint ut och den lilla var inte jätte sugen på å samarbeta denna gången heller... Nu får vi inte se bebisen förens vid vecka 32 längtar redan :) sen efter det e det vid förlossningen :)
Vi köpte en Emmaljunga citygross både ligg och sittdelen för 1300kr vagnen e från 2011 i december :) är jätte nöjd
Då jag bor lite på "landet" så känns det som jag behöver fyra rejäla hjul ????vad har ni tänkt för vagn?
Nu har jag gjort mitt andra rul å allt såg jätte fint ut och den lilla var inte jätte sugen på å samarbeta denna gången heller... Nu får vi inte se bebisen förens vid vecka 32 längtar redan :) sen efter det e det vid förlossningen :)
Hur mår ni allihopa? Här mås det bra. Går in i v24 på torsdag.
Hur mår ni allihopa? Här mås det bra. Går in i v24 på torsdag.
Här e det jätte bra är i vecka 27 å tiden bara springer i väg har jobbiga nätter ibland med restlegs :( magen växer å växer ska på mitt tredje besök hos bm nästa vecka :) hur länge ska du jobba?
Usshh vad jobbigt med händerna... Hoppas du får bra hjälp... Hade du det innan graviditeten? El kom det med graviditeten?
Restlegs känns som om att det är myror som kryper inuti benen å det finns inget att göra åt.. Har det i vanliga fall oxå men inte alls så ofta jag har det nu...
Ja du jag ska jobba tills jag föder om hälsan består :) vad jobbar du med?
Hejsan hur går det för er alla?
Hejsan hur går det för er alla?
Fick en liten prinsessa den 1 februari ???? nu kämpar vi med att hon ska gå upp i vikt. Hade oxå rätt mycket vatten mot slutet å speciellt efter förlossningen. Hoppas på en bebis snart för dig