• Hatersssspleasd

Alla hatar mig!

Jag går i skolan. En kille skriver idiot till mig för något jag råkade göra! Han kommer skvallra till alla vad jag gjorde och alla kommer som alltid vara mot mig. vad ska jag göra?

• Svar på tråden Alla hatar mig!
  • lebowski

1. Vad har du enligt dig själv gjort?
    2. Vad har du enligt gjort enligt den andra personen?
    3. Hur gammal är du?
    4. Hur gammal är den andre?
    5. Vilken relation har du till den andre?
    6. Hur många andra tar del av eran kommunikation?
    7. Hur kommunicerar ni med varandra?

• DickRex

Äh, jag har klantat mig massor av gånger och jag kan inte komma på någon som hatar mig för det. Har du inte medvetet gjort någon illa så glömmer och förlåter folk.

...så jag tror att det största problemet just nu är vad du tycker om dig själv. Och jag förstår av vad jag kan läsa att du är en snäll tjej som inte alls behöver vara vara orolig för något hat från andra.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Hatersssspleasd

1. Glömt bort och skrivit en allmän sak på chatt med halva klassen/ mindre(8 pers)

2.sagt något jag inte ska säga.

3. Ska börja 6an, är då 11 :)

4. Lika gammal.

5. Han brukar aldrig prata med mig, undviker mig ibland och svarar inte alltid.

6. Ca 3 pers.

7. Pratar sällan, men ibland också.

Det känns alltid / är alltid så att ALLA är mot mig. Tillochmed de jag aldrig har pratat med. Vissa retar mig för att jag är Hemofob, ( googla, + missuppfatta inte med Homofobi )

Och vissa bara undviker mig 7 dar i veckan :( har tänkt på att om jag skulle ta självmord, skulle ingen bry sig. Inte min klass iallafall:( har en tjej som är så godhjärtad som de bara går! Annika. Hon bråkar aldrig med mig, står på min sida ibland och väntar på mig som typ ingen gör. gick i en annan skola förut, den var 1000000 ggr hemskare! Men jag vill endå ha sommarlov så mycket för klarar inte mer. Har låtsas vara sjuk 1 gång för det. Tack iallafall för att du tycker jag är snäll :)

• lebowski
    Hatersssspleasd skrev 2015-05-20 19:48:18 följande:

1. Glömt bort och skrivit en allmän sak på chatt med halva klassen/ mindre(8 pers)

2.sagt något jag inte ska säga.

3. Ska börja 6an, är då 11 :)

4. Lika gammal.

5. Han brukar aldrig prata med mig, undviker mig ibland och svarar inte alltid.

6. Ca 3 pers.

7. Pratar sällan, men ibland också.

Det känns alltid / är alltid så att ALLA är mot mig. Tillochmed de jag aldrig har pratat med. Vissa retar mig för att jag är Hemofob, ( googla, + missuppfatta inte med Homofobi )

Och vissa bara undviker mig 7 dar i veckan :( har tänkt på att om jag skulle ta självmord, skulle ingen bry sig. Inte min klass iallafall:( har en tjej som är så godhjärtad som de bara går! Annika. Hon bråkar aldrig med mig, står på min sida ibland och väntar på mig som typ ingen gör. gick i en annan skola förut, den var 1000000 ggr hemskare! Men jag vill endå ha sommarlov så mycket för klarar inte mer. Har låtsas vara sjuk 1 gång för det. Tack iallafall för att du tycker jag är snäll :)

Självmord begår man inte när man är 11 år. Du ska använda dina föräldrar för att lösa problemet. Inte ett nätforum. Har du inte föräldrar som lyssnar ska du ringa BRIS 116 111. Ursäkta min fyrkantiga syn på saken, men det är det enda logiska.
  • Hatersssspleasd

Det hände en annan sak också. Jag skämtade med en vän på kik, startade ny profil och sa att jag skulle börja i klassen. tänkte då säga direkt när hon hade svarat att jag skoja,men hon spred detta, så jag hängde med. Nu avslöjade jag och en tjej sa: dåligt skämt, som du ALLTID gör! + jävla idiot + så sjysst då. Ingen verkar förstå mig! Har bett Annika att byta skola och hon ska prata med sina föräldrar. Hon trivs inte i sin skola, heller. Tänkte gå ner och spela fotboll, för de var glada på lektionen och prata med mig O allt. Men när vi slutar DÅ kommer idiotsamtalen. Så ingen ville gå med mig klart och jag gick själv och strunta i de, för de spelar där.

Svar på tråden Alla hatar mig!