• crazydad

Min sambo har ingen Sexlust?

Vill börja med att säga att vårt förhållande har varit i riktigt gungning efter att hon var otrogen, dom har inte haft sex men känslomässig otrohet och lite annat eller vad man vill kalla det... 

Vi bestämde oss i alla fall att försöka åter igen finna kärleken till varandra om man säger så, 

Under dom månader där det var som värst och osäkert om vi ens skulle fortsätta vårat förhållande så hade vi ibland mer sex än vad vi har haft under väldigt lång tid.

Nu har vi som sagt bestämt att vi ska försöka hitta tillbaka till varandra och jag vill då också självklart också att vi får ett bättre förhållande än innan allt brakade iväg eftersom det finns ju oftast orsaker till otrohet och i mitt fall så har jag varit lite självupptagen och inte visat henne tillräckligt med känslor och omtanke.

Nu är det så att så fort jag frågar om hon vill ha sex så är hon antingen för trött eller säger att hon inte har någon lust... Har sagt till henne nu att jag kommer inte fråga något mer eftersom det är jobbigt att hela tiden få nej efter nej....

Jag älskar henne väldigt mycket och en av orsakerna till att vi bestämde oss för att försöka är att vi har barn tillsammans,

Men nu har jag kommit till en punkt där jag känner att det är inte värt att bara ha ett kompisförhållande men jag vill heller inte bara ge upp för enkelt,

Så min fråga blir hur länge ska jag vänta????
    Det är ju snart semester och vi får mer tid för varandra osv...så det kanske hjälper vad vet jag...

Kan tilläga att allt strul var runt jul och nyår så det är inte så jätte gammalt men vi hade ju mycket sex då så jag förstår inte varför hon inte vill nu och känns konstigt om hon bara skulle ha sex med mig då för att jag skulle stanna

Alla råd och åsikter är välkomna...

• Svar på tråden Min sambo har ingen Sexlust?
  • Anonym (Tycker)

Är det hon som sagt att du varit självupptagen o inte visat omtanke, eller är det en egen tolkning? Sätt en tidsgräns för allt efter sommaren.

Svar på tråden Min sambo har ingen Sexlust?