Vad har hänt med min man??
Det började för 4 månader sen. Har levt med honom i 20 år. Har två barn och vi har haft det underbart i alla år. Han har varit egenföretagare i alla år och kämpat för att familjen ska ha det bästa alltid (aldrig någonting vi har krävt). Plötsligt en dag är han som förbytt. Säger upp bekantskapen med de flesta av sina vänner. Får vansinnesutbrott, slår sig själv, gapar o skriker på oss (hans familj) kallar oss otacksamma, bortskämda. Jag har förstört hans liv, utnyttjat honom. Han kallar mig empatilös,hora slyna mm pratar illa om min familj som alltid funnits där för honom. Han är konstig i sitt tal och tänk. Han tycker att han är slav åt nästan alla. När jag har påpekat att han inte mår bra blir han ännu argare. Det gick så långt att han höll sig hemifrån en längre tid. Ringde ambulans mitt i natten när jag sov. Ambulansen kom hem till mig bara för att jag inte svarade i mobilen, Då skulle jag skadat mig själv?? Aldrig haft dom tankarna. Till slut blev han tvångsintagen på psyk då han trodde att jag skulle döda honom och våra barn. Blev utskriven snabbt eftersom han hade fått sova och komma ur sin psykos. Det gick 4 dagar sen blev det värre än nånsin! Han åkte iväg. Sovit på hotell 2 mån, gjort av med fasansfullt mycket pengar, nya kontakter (tjejer) gömmer mobilen bytt lösenord på mob, dricker hutlöst mycket alkohol o mycket annat. När jag frågar honom om han har andra blir han rasande! Han har inte gjort nåt men är värd att knulla med andra om han vill. Allt är mitt fel säger han. Det är jag som haft psykos och han är frisk. Han har även haft sidor mot barnen som INTE ÄR OK! Allt han anklagar mig för är sån han är. Det är bara han och han. Har gått så långt att jag har fått gå till läkare och fått antidepressiva och sömntabletter. Har helt tappat mig själv. Har dock bestämt nig för att det är punkt här och nu. Jag har mina barn att ta ansvar för och dom är det viktigaste i mitt liv! Men frågan är, är det någon som känner igen dig? Jag fattar ingenting. Han har inte bara kränkt mig psykiskt utan även fysiskt en gång. Och det är en gång för mycket = polisanmälan.