• Jag är bara jag

Går inte avprenumerera längre!

Vissa trådar funkar-andra inte utan de blir kvar trots att jag tryckt på avprenumerera. Där står siffran kvar även om själva tråden försvunnit under favoriter.

• Svar på tråden Går inte avprenumerera längre!
  • nadiana

Och har man råkat avprenumerera en tråd går det aldrig "prenumerera" på den igen...

• Jag är bara jag
    nadiana skrev 2015-06-02 17:19:50 följande:
    Och har man råkat avprenumerera en tråd går det aldrig "prenumerera" på den igen...
    Inte ens om man skriver i den igen? Åt det hållet har jag inte provat.
  • Jag är bara jag

Probemet kvarstår!! Jag vet aldrig hur många trådar jag inte läst för de bara radas upp. Segt!

• Voluptuous Shalimar

Men nu är jag TRÖTT på att det här problemet inte åtgärdas! Man törs ju inte skriva i trådar för att man inte vill ha dem med på den där långa listan! 

FIXA så att det går att avprenumerera!!!

• Elderberry

Jag har märkt att det går att få bort dom om man trycker på tråden (så att man får bort ettan där uppe), sen att man tar bort den manuellt från "mina favoriter". Dock håller jag med om att det är sjukt irriterande att det inte fungerar att bara avprenumerera.

• Jag är bara jag
    Elderberry skrev 2015-07-27 06:21:48 följande:
    Jag har märkt att det går att få bort dom om man trycker på tråden (så att man får bort ettan där uppe), sen att man tar bort den manuellt från "mina favoriter". Dock håller jag med om att det är sjukt irriterande att det inte fungerar att bara avprenumerera.
    Jodå,jag gör så också,men det ska inte behövas egentligen om det funkade som förr!
Svar på tråden Går inte avprenumerera längre!