Minskad sexlust och irriterad
Har sedan 5 år tillbaka varit tillsammans med min sambo. Jag är 25 år (Man) och min flickvän är 22 år.
Under hela vårt förhållande har jag varit den sexuellt drivna partnern som alltid fått tagit initiativ förutom ett par enstaka gånger. De två första åren var vårat sex vad jag anser väldigt bra och vi gjorde det ofta, ca 3 - 4 gånger i veckan.
Med tiden har det minskat mer och mer men nu senaste året har det verkligen blivit ett problem. Nu har vi sex en gång i månaden och det är enbart efter flera veckors tjat från min sida som hon "går med" på att ha sex. Det är iallafall så det känns.
Även senare år har min flickvän begränsat vårt sex nått enormt från vad det varit tidigare. Jag får aldrig gå ner på henne och hon går aldrig ner på mig, 20-tal ställningar har minskat till tre stycken och hon är aldrig öppen för att prova något nytt. Gör jag minsta fel blir hon arg och irriterad och vill avbryta sexet.
Förutom sexet så lever vi ett bra liv och det är som det varit innan, men om hon fick bestämma skulle vi gärna skippa allt sex känns det som.
Jag mår sjukt dåligt av vårt sexliv och ser det som ett stort problem, har verkligen försökt prata med henne och få fram något men hon blir bara irriterad, sur och slutar svara mig eller går där ifrån.
För övrigt äter hon Yasmine 28 p-piller som jag frågat om vi ska byta, eller prova något annat preventivmedel. Erbjuder mig att följa med, betala och hjälpa henne men hon säger att hon gör det själv men gör det aldrig. Förstår att det kan finnas tusentals olika faktorer till varför det är som det är, men har ni själva någon liknande erfarenhet och hur går man tillväga?
Börjar verkligen tröttna och vet inte om jag längre orkar ha det så här.
Tack!