• Aaanonyyym

Mens en vecka för tidigt..

Hej allihopa! Nu är det såhär att jag och min man hade de lite "mysigt" runt ÄL.. 6 dagar efter va jag på toa och när jag kissa blev de blod på pappret, fatta inte riktigt va det var. Men det kom inget mer då, men efter 5 timmar ungefär börja jag blöda mer, och de fortsatte i 5 dagar.

Hade ingen mensvärk eller så som jag brukar ha. Mensen var också väldigt sparsam.

Idag är jag på bim. Har lite lätt molvärk och får som blixtar med illamående som sen förvinner igen.

Har inte vågat testat mig eftersom jag tror blödningen var tidig mens. Men kan mensen verkligen komma så tidigt?

Har väldigt punktlig mens, de är någon enstaka gång som den varit försenad, men aldrig tidig.

Är det någon som fått mens för tidigt här och ändå va gravid?

Eller är de bara släppa tanken och inse att de bara va tidig mens?

• Svar på tråden Mens en vecka för tidigt..
  • Dixie

jag har alltid haft mycket punktlig mens - men en månad kom den plötsligt 1 vecka för tidigt - för att sedan återgå till det "normala" - månaden efter blev jag dock gravid! 

• Aaanonyyym

Ja jag har hört flera som haft tidig mens och månaden efter fick dom plus. Kanske är bättre att sluta tänka så mycket och bara vänta tills nästa mens.

• Aaanonyyym

Då är de nått fel alltså eftersom äl test visade pos 6 dagar innan "mensen" kom?

Nu blir ja lite orolig här :o

• Pimpinellan

Äl-test är ju inget bevis på äl och nån riktig äl och mens 5 dar senare är omöjligt. Testade du negativt före? Tänkte om du var gravid sen förr och haft 2 "mensar" ändå? Orolig behöver du inte vara,ibland flippar kroppen ur tillfälligt bara.  Glad

Svar på tråden Mens en vecka för tidigt..