Studera till sjuksköterska Ha 2015
Någon mer som har sökt in till sjuksköterska till hösten?
Någon mer som har sökt in till sjuksköterska till hösten?
Vad roligt då är vi sjuksköterskor om 3 år :)
Ja. Äntligen! Vi börjar 24 augusti. När börjar ni?
Jaha oj tror det är 31 augusti :) har inte kollat jättenoga ;) men måste gör det nu känner jag. Såg däremot en litteraturlista va en jäkla massa böcker kan inte stämma man ska köpa alla.
Litteratur.... den får vi här nere snart. Lär iaf bli kostsamt! Vad vill du arbeta inom sen?
Jag vet faktiskt inte vill prova på det mesta vad vill du göra sen då? :)
Kvh, Hemsjukvården och ambulans skulle jag vilja prova. Men det lär väl ändra sig många gör under vägen ?
Kul att hitta den här tråden! Jag ska också börja studera till sjuksköterska nu till hösten, i Falun! Ska bli intressant.
Vad roligt barbroc då blir vi kurskamrater :) bor du i Falun nu?
Javisst! Nej jag bor i Dala-Husby, det ligger ca 4 mil därifrån! Bor du i Falun Kattalog?
Nej jag bor i Ludvika men verkar inte som man måste åka in så mycket, är från Falun dock. :)
Hej! Jag funderar på att söka till sjuksköterskeprogrammet, vet ej stad, till hösten 2016. Jag undrar vilken poäng ni alla sökte med? Jag har nämligen bara 14,35 plus merit; 2,5 dvs totalt 16,85. Jag vill veta om det endast kommer bero på högskoleprovet! Skulle uppskatta det otroligt mycket om ni ville dela med er av era poäng.. hoppas det går bra för er alla! :D
Lycka till allihop! Det blir tre omväxlande roliga och tråkiga år. Tänk på att inte vara alltför snabba med inköp av kurslitteratur för mycket kan kopieras osv och glöm inte bokborsen.se där finns ofta en hel del begagnad ssk-litteratur