• Anonym (Fel)

Kvinnor får inte ha side cut tkr jag

Varför gör tjejer och kvinnor side-cut? Det ju inte fint. Det är osexigt. Vissa kan nämligen bli deprimerade av det och undra varför de vill ha så

• Svar på tråden Kvinnor får inte ha side cut tkr jag
  • sextiotalist

Personligen tycker jag inte är snyggt, men jag ser inte några problem med det. Lite information, de struntar nog fullständigt i dina åsikter

• Anonym (Snubben)

Som med anknäbb då, inte heller snyggt.

• Anonym (illia)

Lite som med ett snyggt vältrimmat helskägg på en del killar. Supersnyggt som sagt på en del medans andra faktiskt passar bättre i rakat. Vissa tjejer passar i sidecut!

Inget för mig däremot..

• Antevasin

1. Det ser snyggt ut

2. Jag har bara fått positiv respons på min sidecut

3. Jag är inte det minsta deprimerad pga av min frisyr, ingen i min närhet heller

• Coccolina

Jag har haft det för att jag passar i det Har den typen av hår som inte kan bli långt utan måste vara kort, och då jag tröttnade på samma gamla vanliga frisyrer provade jag med att klippa kort på sidan och tillslut runt om... och DAMN vad jag är snygg i det:-P ser 10 år yngre ut och mitt hår ser helt plötsligt snyggt ut! 

Om du blir deppad av andras frisyrer så kanske du borde snacka med något... låter inte friskt!

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Anonym (vovisen?)

Förlåt en okunnig , vad är det ?

• Ronga

Man får ha vilken frisyr som helst. Speciellt om man själv trivs i det.

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (röra)

Vad då tusen kronor och varför blandar du svenska och engelska? 

• LaLola

Folk får inte vara korkade heller tycker jag...men världen är ju inte perfekt....

• Anonym (Champinjon.)

Med vissa menar du - Du. Med sidecut menar du att hon ser ut som en champinjon?Detta känns bekant.....

• Anna Hbg
    Anonym (vovisen?) skrev 2015-06-04 15:46:39 följande:

Förlåt en okunnig , vad är det ?

www.google.se/search&client=safari&hl=sv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LIFwVaLuFcWgyAPvvIGwAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672
  • Anonym (snyggt!)

Sidecut är skitsnyggt på somliga tjejer. Fast jag skulle inte se klok ut i det, haha.

• taquine

Får? Nu kan jag tänka mig vem som skrivit tråden, men olika frisyrer är väl upp till var och en . Sen kan jag instämma att det är fruktansvärt fult, ingen absolut ingen passar i det .. 

Goodness me
  • Anonym (Olga)
    Anonym (Fel) skrev 2015-06-04 14:59:17 följande:

Varför gör tjejer och kvinnor side-cut? Det ju inte fint. Det är osexigt. Vissa kan nämligen bli deprimerade av det och undra varför de vill ha så

Jo, om dom är "hen".
  • Anna Hbg
    Anna Hbg skrev 2015-06-04 18:49:41 följande:

www.google.se/search&client=safari&hl=sv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LIFwVaLuFcWgyAPvvIGwAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672

*suck* Verkar som om länken blev avklippt men googla på "bilder sidecut" så får du upp en massa bilder på hur det kan se ut
  • Svartsmurfan

Det är ju min frisyr ,älskar den får massor av komplimanger för den . När man fyllt 50 börjar hårståt bli grövre och frisyren spretar . Vägrar se ut som en tant men därför behöver man inte se ut som en övervintrad tonåring . Frisyren är kvinnlig och mycket femenin . Så jag får ha vill ha oavsätt vad TS tycker.

• Sansastark

Well fakk jo, tkr jag!!

Anonym (Fel) skrev 2015-06-04 14:59:17 följande:

• dr acula

deprimerad av en frisyr? Seriöst?

Svar på tråden Kvinnor får inte ha side cut tkr jag