Frustrerad vill ha ordentlig sex!!
Har varit ihop med min man i 5 år nu. Och vårt sexliv är verkligen ett problem för mig. Jag har alltid varit jätte intresserad av sex, tackar aldrig nej till det även om jag är trött nån dag. Jag älskar att göra det till något speciellt nästan varje gång. Jag tar min tid med honom och får honom jätte upphetsad .. när det kommer till mig är det absolut inget från hans sida. Han älskar att få mina behandlingar det vet jag för han bara slappnar av för att han vet att jag kommer sköta allt. Jag blir så jävla trött för jag får aldrig något liknande tillbaka, och det jag gör med honom är exakt det jag vill att han ska göra med mig. Jag har sagt detta vi har oftast pratat om detta han säger att han ska försöka till nästa gång men det blir aldrig av. Han är verkligen inte sensuell på något sätt.. han lägger sig brevid mig och förväntar att jag ska bli upphetsad av hans stånd och bara ligger där brevid och väntar på att jag ska vända på mig och luta mig över honom och hångla vilket är det som alltid händer.. han kommer aldrig mot mig visat aldrig intresse eller lust på det sättet. Jag börjar bli riktigt frustrerad. Efter han har kommit somnar han alltid och det blir aldrig en till omgång för mig. . Om jag vill komma så får jag sköta det genom att rida honom och röra mig på det sättet att jag kommer. Men det är inte tack vare honom.. ligger han på mig känns det värdelöst han vet inte vad han ska göra det märks och han frågar inte heller .. han är inte intresserad av att tillfredsställa mig. Vad ska jag göra????????? Jag sa det från början i vårt förhållande att sex var big deal för mig. . Nu är jag höggravid och jag vet att han inte har problem med det men eftersom jag är stor och klumpig och trött och har ont i fogarna så orkar min kropp inte komma på honom. Så jag har inte kommit på typ 2 månader för att han vet inte hur han ska göra när han står i rampljuset. Jag är självklart inte intresserad längre så eftersom jag inte kan få mig själv att komma längre startar jag inte något och då blir det aldrig något alls överhuvudtaget. Eftersom det alltid var jag som tog initiativet. Vi har sex nu kanske 1 gång var 2 veckor. Detta är verkligen deprimerande.