Kan man se?
Kan man se på andra/känna på sig att de är bi??
Såklart man kan det men ibland har man fel också. So what?
Det är inte alls en dum fråga. Jag som själv är det har en teori eller känsla för vilka som skulle kunna vara klara bitjejer. Det är en viss energi de utstrålar, ofta de snyggast kvinnliga med en lite okuvlig stark personlighet som gör vad de känner för. Till skillnad från de rena heterobrudarna (även om de är förvånande få) som gärna hänger på killar och vill ha deras gillande så har jag upplevt bitjejerna som att de ger blanka fan i det och styr själva. Homotjejer kan ha en mer lite arg och som jag upplever det, tråkig attityd.
Kanske att bitjejerna är mer gränslösa och självsäkra eftersom de inte känner av just den begränsningen av attraktion? Man är van vid att få gillande från alla håll och kanter liksom eftersom man sänder ut signaler pga den man är.
Mkt text....:)
Jag tror exakt som signatur "biet"! Är själv bi och är precis så som du baskriver...
"Dum fråga?" Äh gå och lägg dig va!
Jag är nämligen tämligen tänd på en kvinna som jag tror (?) är bi... Men hon är lite svår att greppa kan man säga! Hon beter sig ungefär som att hon undrar det samma om mig!?
Jag är nämligen tämligen tänd på en kvinna som jag tror (?) är bi... Men hon är lite svår att greppa kan man säga! Hon beter sig ungefär som att hon undrar det samma om mig!?
Åh gud det vet jag inte ens om jag törs... Önskar hon kunde ta det steget! Haha
Brilliant rubrik!
"kan man se?"
Skrev i all hast... menar såklart om man kan känna det, "se" det själsligt om du förstår?
Ge mig tips på hur man inleder konversationen ang sexualitet? Har nog möjlighet i helgen att luska lite...!
Hur Vidar jag henne att jag är intresserad och hur märker jag om hon är det! Tecken??
Snälla hjälp, snart helg ju!
Flirta lite och se vad som händer? Eller har du redan gjort det?
Slutsatsen blir... Man kan se/känna det!
Slutsatsen blir... Man kan se/känna det!