• Kim Possible

Fel på inboxen? Någon mer som inte kan se meddelanden?

Är det fler som har problem med inboxen och meddelanden? Jag kan varken skicka nya eller se de jag enligt avisering fått. Funkar varken på mobil eller dator. 

Har mejlat supporten, men inte fått något svar. Det är rätt irriterande, både att man inte kan skicka och att man inte kan läsa de man fått eller ens se vem som skickat. 

• Svar på tråden Fel på inboxen? Någon mer som inte kan se meddelanden?
  • MrsPJ

Ja jag har tydligen ett meddelande men går inte att se det. Har två i inboxen och båda är lästa men står fortfarande att jag har 1 oläst.

• MrsPJ

Ja jag har tydligen ett meddelande men går inte att se det. Har två i inboxen och båda är lästa men står fortfarande att jag har 1 oläst.

• Kim Possible

Kanske är någon bugg då. Får väl se om det dyker upp något svar här i morgon om supporten inte behagar svara i mejl. 

• Sensitiveguy

Står att jag har 8 olästa meddelanden när det egentligen är 0.

• Fiona M

Ja, för mig står det att jag har meddelanden men de syns inte när jag öppnar inkorgen :-/

• Kim Possible

Det vore ju trevligt med ett besked om att de är medvetna om det och jobbar på att lösa problemet.

• Alana

Samma för mig, har också ett oläst meddelande som inte finns.

• Forumvärd

Hej hej!

Jag gör så att jag skickar det här vidare till teknik.
    Surfar du på gamla eller nya sajten?

Ha det gott
    Charlotte

• FDFMGA
    Kim Possible skrev 2015-06-08 23:31:18 följande:

Är det fler som har problem med inboxen och meddelanden? Jag kan varken skicka nya eller se de jag enligt avisering fått. Funkar varken på mobil eller dator. 

Har mejlat supporten, men inte fått något svar. Det är rätt irriterande, både att man inte kan skicka och att man inte kan läsa de man fått eller ens se vem som skickat. 

Händer mig allt som oftast - hittills har det alltid gått att öppna dem om jag går in på gamla Familjeliv.

gamla.familjeliv.se/
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Fel på inboxen? Någon mer som inte kan se meddelanden?