Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Har du något råd till ditt unga jag?

Hade sagt LUGNA NER DIG, GÅ KLART SKOLAN, LYSSNA PÅ MAMMA OCH GÅ INTE I PAPPAS FOTSPÅR.
Lär ditt ego att samverka med en högre, själslig dimension.
Våga mer, lev livet!! ;) läs något vetenskapligt och inte yrkesinriktat på gymnasiet - och se till att få bra betyg!
Res dig upp och fortsätt kämpa. Tids nog ger det utdelning.
Tro på dig själv, du kan om du vill! Du är värdefull, låt ingen få dig att tro något annat!
Jag hade sagt till mig själv, som ung:
Var dig själv enbart...
Ge dig ut och se världen, umgås med folk, prova på saker, skaffa dig livserfarenhet, jobba för det du vill uppnå och våga tro på dig själv.
*Ta hand om din ekonomi och be om hjälp!
*Kasta dig inte in i förhållande, lär dig älska dig själv först!
Tro inte på allt som sägs i kyrkan!
Till mig själv 10 år, du är ÄLSKAD, du DUGER som du ÄR! Det kommer ordna sig. Du kommer finna tröst. Sluta ät socker.
Till mig själv 13 år:Tro på sig själv, du är och kommer bli älskad för den du är! Sluta ät socker.
Till mig själv 20 - 26 år: Tänk efter några gånger innan du gör dina val, det finns andra vägar att gå! Lita inte på allt som folk säger, sluta med socker, det är en drog för dig! Se vilka dina riktiga vänner är! Lita på dina instinkter och låt dig inte förvillas av föränderliga känslor.
Du kommer bli lycklig!
Jag skulle säga till mig själv att jag mår dåligt och ska söka hjälp så det inte behöver ta tills jag är 44 år innan jag mår bra igen. Jag skulle säga åt mig att köpa den där bostadsrätten vid Telefonplan som jag struntade i att köpa för jag fick för mig att flytta till landet istället. Jag skulle säga åt mig att tillåta mig att känna och tillåta mig att bli älskad.
Jag skulle säga börja arbeta för att få en stabilare sexualmoral. För den vi ser idag lämnar en hel del i övrigt att önska.
Lä
Det är fortfarande tidigt för förhållanden , lev livet och hitta den rätta personen . Du bör vara mer mogen innan du bestämmer dig ! Ta rätt val , det valet ändrar hela ditt liv !
Hångla upp den där killen. Pröva dina vingar lite mer. Du behöver inte vara duktig hela tiden. Säg ifrån till föräldrarna tidigt, gör lite revolt. Var lite vild och galen, lugnet kommer sen.
(Nu är jag ju nöjd med hur det blev, men hade gott kunnat vara lite mer vild och galen tycker jag. Och gjort en ordentlig tonårsrevolt.)
Underhållande när ungdomar (sisådär 25 år) pratar om när de var unga.
För 25 år sedan var jag 25, då var jag ung.
1.Bryt med din familj så fort du flyttat hemifrån, du behöver inte vänta till du blir 35.
2. Du kommer att ha otroligt ont i ditt liv men du lär dig och du blir lycklig till slut.
jag ovanlig -ångra ingenting !,hade sagt gör precis som det var,börjde dricka tex vid 14-15år men har inte gjort nått alls ! roligst var helt klart alla fester vid 15-20års åldern
Plugga för i h-vete! Ta åt dig av kritik men ta ingen skit. Vissa människor klarar man sig utan. Samt njut av vänner och res!!!
Börja inte knarka!!!!