• bamse10

vilken ciggsort är era barns favorit?

Som rubriken lyder, vilken ciggsort  är era barns favorit?
    Min sjuåring vill bara ha Jin Ling men jag tycker dom luktar så äckligt och dessutom är dom så billiga. Vill ju inte att hen ska bli mobbad och sedd som nån fattiglapp

• Svar på tråden vilken ciggsort är era barns favorit?
  • Mendudå

min tremånadersbebis vill ha röd prince utan filter och min tvååring vill ha gul blend och min femåring vill ha ett grekiskt märke som jag inte kommer ihåg vad det heter. Detta eftersom vi var i Grekland när jag blev gravid med hen =( De är ju å mycket enklare när de gillar märken som går att köpa här... Blir dock dyrt i längden så jag funderar på att försöka vänja av dem. 

• Sam84
    Mendudå skrev 2015-06-12 20:23:52 följande:

min tremånadersbebis vill ha röd prince utan filter och min tvååring vill ha gul blend och min femåring vill ha ett grekiskt märke som jag inte kommer ihåg vad det heter. Detta eftersom vi var i Grekland när jag blev gravid med hen =( De är ju å mycket enklare när de gillar märken som går att köpa här... Blir dock dyrt i längden så jag funderar på att försöka vänja av dem. 

Men du borde, som ansvarsfull mamma, köpa Prince MED FILTER till din 3månaders !?
  • Mendudå
    Sam84 skrev 2015-06-12 20:40:42 följande:
    Men du borde, som ansvarsfull mamma, köpa Prince MED FILTER till din 3månaders !?
    Jo, jag vet men jag orkar inte bråka med hen. Det blir sånt jäkla liv när hen inte får som hen vill =( =( 
Svar på tråden vilken ciggsort är era barns favorit?