• Anonym (Ledsen man)

Min dejt fastnade med sin klänning i min gräsklippare och blev liggandes där sprattlandes en bra stund

Jag var igår ute och promenerade med min dejt.

Precis när vi svängde in på min tomt snubblade hon på min gräsklippare,och fastnade med sin klänning i i min gräsklippares skärarblad.

Hon blev liggandes där sprattlandes en bra stund innan hon till sist lyckades resa sig upp och sprang sin väg.

Nu är hon sur på mig på grund av att jag bara stod där skrattandes.

Vad ska jag gora?

• Svar på tråden Min dejt fastnade med sin klänning i min gräsklippare och blev liggandes där sprattlandes en bra stund
  • Anonym (Väx upp)

Växa upp till nästa gång du träffar en tjej?

• Anonym (Ledsen man)
    Anonym (Väx upp) skrev 2015-06-14 16:10:55 följande:

Växa upp till nästa gång du träffar en tjej?

Jag är så lessen att hon alldrig vill träffa mig mer efter detta.

Innan hon sprang sin väg skrek hon åt mig :du är bra elak som skrattar åt andras olycka"

• Anonym (Jj)
    smulpaj01 skrev 2015-06-14 16:40:27 följande:

Så du är tillbaka igen med dina omycksdejter.....var har du hållit hus?

Nej detta är inte ramla-dejt-TS. Denna TS är en jävla typ som försöker kopiera den riktiga TS.
  • Anonym (Du?)

Skadeglädje? I min omgivning har det alltid varit dom mest barnsliga/omogna personerna som varit mest skadeglada åt andras olyckor.

Dom personerna ger jag inte mycket för. Dom försvinner snabbt ur min gemenskap.

• Hårfagre

Hur vet du det ?

Anonym (Jj) skrev 2015-06-14 16:42:19 följande:

Nej detta är inte ramla-dejt-TS. Denna TS är en jävla typ som försöker kopiera den riktiga TS.

• Rafael90
    Hårfagre skrev 2015-06-18 04:09:20 följande:

Hur vet du det ?

Riktiga TS tjej är alltid oberörd och skulle förmodligen sagt att det är mode att trasa sönder kläderna i gräsklipparen när TS frågar om hon är okej.
Svar på tråden Min dejt fastnade med sin klänning i min gräsklippare och blev liggandes där sprattlandes en bra stund