• Anonym (Stella)

    Gravid?

    Senaste mensen(?) jag hade var i mitten av april.

    Jag brukar alltid ha långdragen med mkt blödningar. Blöder ca 8 dagar och min cykel är ca 32 dagar.

    Iaf så vid den senaste mensen (?) I april så pratade vi om att försöka få oss en till liten å i mitten av maj fick vi ett plus. 2 dagar efter plusset o ca 4 dagar efter beräknad mens fick jag minimal blödning med en "geleklump" som kom på pappret när jag torkade. Behövde aldrig använda skydd utan blev i princip bara blodstrimmor på pappret en 3-4 ggr efter toabesök sen Inget mer.

    Efter blödningen som kom 4 dagar efter mens har jag gjort ytterliggare 5 gravtest som alla varit positiva. Senast förra helgen gjorde jag clearblue med veckoindikator som visade + 3 veckor. Om min lilla blödning m klump i varit missfall borde väl inte gravtest er visa +3 veckor?! Eftersom isf fick jag ju missfall er 4 dar efter mensen skulle kommit..

    Iaf sen visade det sig att jag har uvi. Kan uvi ge falska positiva gravtest?

    Jag mår så bra (lite lite illamående trött och ömma bröstvårtor är det jag har.. å obehag i magen men vet ej om det beror på uvin.. ? Har nu ätit pc i snart 3 dygn) så tänkte om testerna visade fel pga uvin??

    Det är clearblue olika varianter samt 2 pack av nå billiga tester som jag använt mig av..

  • Svar på tråden Gravid?
Svar på tråden Gravid?