Min sambo vill ej ha sex..
Jag får snart panik.. Min sambo vill ALDRIG ha sex. Det blir bara mindre & mindre och jag klarar inte detta. Jag vill egentligen ha sex varje dag. Men nu är det 2 gånger på snart 3 månader. Jag vet inte vad jag ska göra!!!! Vi har inte ens vart tillsammans i ett år. Jag har frågat om han inte är attraherad av mig längre, men då får Jag som
Svar " jag har aldrig vart såhär kåt på dig innan".. Fast det kan ju inte stämma, var ju 100 gånger mer innan, ibland flera gånger om dagen. Jag mår inte alls bra av detta, är lätt sur och blir ledsen. När jag väl tar initiativet så blir jag nekad. Är Alltid på hans villkor och det händer inte ofta, känns inte så kul att det aldrig blir när Jag vill.. Får liksom inte ens röra honom knappt.. Jag har försökt runka av honom, suga av honom men ingenting hjälper. Sen säger han hela tiden "idag" "i helgen" ska vi knulla massa , men ingenting händer.. Är så tråkigt att få falska förhoppningar hela tiden. Sen vill jag inte börja längre heller, för usch vad hemskt det är att bli nekad hela hela tiden.. Hjäääälp